Temperaturen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mxm, 3 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik heb me hier misschien nog niet voldoende over ingelezen. Maar als je gaat tempen moet je evenveel slaap hebben, tussendoor niet uit bed zijn geweest, en om dezelfde tijd toch? Aangezien wij nu naar ronde 14 gaan, en ik dit nog nooit heb geprobeerd kan ik dit misschien ook gaan doen. Alleen is het probleem dus dat ik ontzettend veel last heb van mijn blaas, en er s’nachts zo’n 3 keer uit moet. En ik ben ook niet iedere dag op dezelfde tijd wakker. Hoe kun je dit dan doen? Is het dan geen optie?

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    In principe klopt het wat je zegt. Mijn ervaring is dat ik ook nog een patroon kon ontdekken als ik 1x uit bed geweest was, en ook in de tijd dat ik mijn oudste een paar keer per nacht liggend borstvoeding gaf. Op het aantal uur slaap heb ik eerlijk gezegd nooit gelet, maar ik ga wel vaak op hetzelfde tijdstip naar bed. Zelfde tijd wakker worden vind ik het grootste struikelblok. Je zou bij de wekker kunnen zetten voor het tijdstip waarvoor je meestal nog niet wakker bent.

Welke informatie wil je eruit halen eigenlijk?

3. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Hier ook elke nacht wel een keer plassen, bij mij weinig invloed op de temp en kan hem dan nog goed aflezen.. ga meestal rond dezelfde tijd naar bed (echt niet altijd exact dezelfde tijd) en sta rond dezelfde tijd op, maar er zit wel eens een halfuur of langer verschil in. Ik zou het gewoon uitproberen en kijken of het haalbaar is voor je.

JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina