auuuuuuuuuuuuu ben gestop met d epil begin deze maand mar nu heb ik echt zulke zere borsten ze zijn veel steviger als voorheen en mijn tepels continu hard en doen vreselijk pijn is dit ontpillen?
Zou kunnen, ik heb er ook flink last van gehad toen ik met de pil stopte. Erg verwarrend allemaal die vreemde symptomen
Heb ik ook enorm last van gehad toen ik stopte ( November) Deze maand heb ik gelukkig niets geen last gehad
Ik heb hier ook last van. Volgens mijn huisarts komt dit doordat als je niet meer aan de pil bent je dan eigenlijk pas een echte eisprong en een echte cyclus hebt met daarbij dus de nodige ongemakken. Op het moment dat je de pil slikt worden deze ongemakken onderdrukt. Groetjes, Natasja
he hallo dames, Ik ben dus ook net gestopt met de pil, en nu ook steeds gevoelige (.)(.) Ze voelen zwaarder/groter en mijn tepels zijn regelmatig hard. Ik dacht bijna dat ik de enigste was die dit had. Hebben jullie ook een gevoeligere (onder)buik? ik loop de laatste tijd met buikpijn rond. Sinds ik gestopt ben voel ik mij geestelijk wel beter dan voorheen, net alsof alles beter doorkomt. als jullie begrijpen wat ik bedoel. Moest deze week naar de ha, gaf hem aan dat ik gestopt was met de pil om proberen zwanger te raken en vroeg hem dus ook of dit normaal was, want ik kan niks teruglezen over ontpillen in de bijsluiter. De ha zei dat dit normaal was, hij heeft verder ook niets gevraagd i.v.m. erfelijke factoren o.i.d. hij was mij liever kwijt dan rijk, tenminste dat gevoel gaf hij mij.
Ik had dat ook, nu niet meer gelukkig. En ik voel me geestelijk ook veel beter! Ik ben eigenlijk altijd (de laatste 10 jaar) een beetje depressief geweest, en nu helemaal niet meer! Echt heerlijk, en mn vriend is ook blij dat ik nu veel vrolijker ben
Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Zit zelf nu ook lekkerder in mn vel, wat de relatie ook ten goede brengt.
hi lieve ontpilsters, overgevoelige, stijve tepels? h.e.r.k.e.n.b.a.a.r! ik dacht ook dat ik de enige was! kan er niet tegen als ze worden aangeraakt, ook niet door bv kleding! moet wel zeggen dat het de laaste week minder is. de eerste maand dat ik gestopt was met de pil werd ik er helemaal gek van. sinds pilstop (11/1) sowieso: buik doet raar. alsof ik iets verkeerds gegeten heb. en mijn huid is minder gaaf in mijn gezicht qua gevoel.. en, ik heb het idee dat ik meer zweef maar ik denk dat dat komt door de hele euforie van zwanger willen worden.... vandaag getest op ovu, veel te vroeg natuurlijk, maar ik wil er bij zijn dus ik blijf nu dagelijks testen tot ik een krijg. moet lukken binnen 10 dagen! succes en sterkte allemaal met dat rare ontpillen.......
Hey meiden, Jahoor, ik heb daar nu ook last van, maar weet niet of t komt dat ik toch ongi ga worden of toch het andere, niet te hard hopen! Had het altijd als ik ongi moest worden! Succes ermee! x
Heeeeeeel herkenbaar! Ik heb deze maand een sportbh gedragen want ik kon geen kant verdragen op mijn tepels. Dit heb ik de ene maand wel en de andere maand niet. Ook heb ik meer pukkeltjes gekregen na het stoppen met de pil. 1 Positief punt: ook ik voel me eigenlijk best lekker zo zonder die hormonen....
Ik ben eind december gestopt met de pil. Nu mijn tweede de ongesteldheid, en ik heb ook steeds van die rare dingen. Ook erg last van mijn borsten, overgevoelige tepels, en ook lijken ze steviger geworden. Mijn buik doet ook regelmatig vreemd, net of er iets bezig is ofzo. Nu ik ongesteld ben valt het wel mee. Wel heb ik meer buikpijn nu en meer last van puistjes. Dus dat is wel een nadeel. En ik voel me inderdaad ook stukken beter! Heb minder last van stemmingswisselingen. En dat vind ik eigenlijk wel super. Zit nu veel lekkerder in mijn vel en heb het gevoel of ik de hele wereld aan kan!
Ik kreeg na het stoppen met de pil allemaal puistjes in mijn gezicht. Ik heb ook pijnlijke tepels gehad, maar dat duurde niet zo lang. Mijn onderbuik voelt wel raar, pijnlijk, hard, krampachtig. Soms misselijk. Ontpillen denk ik
ik heb elke maand van die pijnlijke gevoelige tepels, ben al jaren gestopt met de pil, maar als ik zwanger ben dan heb ik raar genoeg in het begin juist geen last van mijn tepels, dan blijven ze zacht. verder in de zwangerschap worden ze wel weer gevoeliger en groter.