Haren verven/permanenten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cynthia1978, Feb 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

Sep 26, 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik ben nog niet zwanger en heb geen idee hoe lang het nog kan duren.

Nou wilde ik deze week mijn haar laten permanenten.
    Is het verstandig om toch te wachten of kan het geen kwaad?

Groetjes,

2. Niet meer actief

3. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

Sep 26, 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Bedankt Appelslakje! ;)

4. Niet meer actief

haha.. geen dank hoor ! ;)

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    nou ik ben kapster en die vraag word mij zo vaak gesteld en ik ben er van overtuigd dat het geen kwaad kan groetjes

6. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hoi,
    Dat is ook wat ik te horen heb gekregen van mn VK en van mn kapster dat je best wel kunt verven en permanenten...
    Bovendien zijn hier meerdere topics over op deze pagina en bij bijna allemaal wordt er door kapsters etc gezegd dat het wel gewoon kan.
    Heb dus ook gewoon laten verven...
    En ukkie doet het tot nu toe goed, niets geen bijzonderheden en alles goed op schema...
    Groetjesss,
    Mili

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    ik heb zoveel zwangere klanten gekleurd ontkleurd gepermanent gestraid enz dan zouden die er allemaal last van moeten hebben mijn collega blondeerde haar haar tijgens de zwangerschap om de drie weken en allebij de kinderen zijn kerngezond.

8. ik doe zelf nu me haar spoelen, meer voor 'de zekerheid'. al geloof ik ook dat het niet zo veel kwaad kan voor de baby. want het komt niet in de bloedbaan, zoals al meer mensen hebben gezegd.

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    desiree als je twee flesjes moet mengen klesje a bij b of zo iets dergelijks is het geen spoeling dat zijn onontwikkelde kleuren die ontwikkelen als je ze bij elkaar doet als je ze niet hoeft te mengen is het inderdaad een spoeling maar die blijven echt maar 6 wasbeurten zitten

10. ja weet ik, maar het is spoeling hoef niets te mengen, het is er ook redelijk snel uit maar het is alleen voor me uitgroei, want eronder zit toch verf.. moet het zeer regelmatig bijhouden

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    ok dan heb je inderdaad echte kleurspoeling!
    en is het ook niet schadelijk voor het haar het maakt je haar alleen maar mooier!

groetjes

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    voor zo ver ik weet is haren kleuren of permanenten voor je baby niet schadelijk. Volgens mij heeft het meer te maken met het feit dat je haren anders kunnen reageren op kleuren of permanent als je zwanger bent. Je ziet vaak dat als iemand zwanger is het haar heel futloos wordt of juist heel vol, maar in elk geval anders dan anders. Ikzelf heb 2 keer mijn haar gepermanent (bij beide zwangerschappen 1 keer) en bij mij bleef het goed zitten. Maar mijn haar werd ook al juist mooier tijdens mijn zwangerschap.

13. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    het klopt idd dat je haar anders kan pakken
    sinds ik gestopt ben met de pil pakt mij haar kleur ook steeds anders uit
    me ex-bazin zei de laatste keer toen ze me haar verfde ben je zwanger
    ik hoezo