Wie wil even meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door miepjemiep, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Hoi hoi allemaal.

Afgelopen maand ben ik voor het eerst gaan tempen. Een paar keer op een ander tijdstip getempt, maar dan was ik nog niet uit bed geweest of wat dan ook. Afgelopen nacht ben ik elk uur wel uit bed geweest en ik voel me al een paar dagen een beetje grieperig, waarbij het lijkt alsof het niet doorzet, zere borsten, steekjes er vaak in, veelal misselijk. Nu was vanmorgen m'n temperatuur gezakt van 37.0 naar 36.7. Komt de ongi er dan toch aan? Of komt het omdat ik vannacht zoveel aan de wandel ben geweest? Ik weet het even niet meer.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast heel erg bedankt.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Vaak is het bij zo'n enorme daling wel zo dat je er bijna vanuit kunt gaan dat je menstruatie eraan komt. Maar ik zou even zien hoe het morgen is! Ik weet niet zeker of je temp zoveel lager kan zijn doordat je er 's nachts vaak uit bent geweest. Ik hoop voor je temp morgen weer hoog is! Dan zou je ook best al wel kunnen testen lijkt me...

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zou bij veel opstaan eerder een hogere temp verwachten, evenals door je ziek zijn. Ga er dus voor nu vanuit dat je ongi eraan komt.

gaat je temp weer omhoog... dan ziet het er natuurlijk weer beter uit ;)

4. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Tnx voor de reacties :D ik ga er ook vanuit dat de ongi eraan komt, alles maakt me alleen zo onzeker. En anders hopen op een steiging morgen, maar ik zie het een beetje somber in....

5. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Ondertussen nog steeds geen bloed..... Hopen op morgen? Geen bloed geeft moed?

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Kan een dipje zijn in je temp (kan zeker als je wel zwanger lijkt te zijn) Maar het ziet er een beetje uit als aankomende menstruatie.

Deel Deze Pagina