FF geeft ei niet aan...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sita90, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

FF geeft mijn ei niet aan, zo vreemd.....
    Ook als ik mijn temp voor morgen alvast in vul geeft hij niks aan.
    Hoe kan dat nou?????
    Is het omdat ik van te voren zo weinig getempt heb???

2. sita90

sita90 Niet meer actief

Oke laat maar, haha! Ik heb 2 extra tempen in gevuld en nu staat er wel een kruis. Alleen een dag te laat.
    Ik heb namelijk op cd 19 een samenlevingstest gehad 's ochtends en volgens die gyn was het eitje al gesprongen, ook omdat er iets van vocht achter mijn baarmoeder zat. Zoiets zei ze. Ik twijfelde daar aan omdat ik dacht nog wel een grote follikel te zien maar daar ging ze heen snel overheen. Zal de gyn gelijk hebben, of FF?:p
    Gyn versus FF:D
    En, ik had 2 dagen positieve ovulatietest ingevuld. De eerste dag was het test streepje donkerder dan de controle streep. De tweede dag even donker, misschien een tikkeltje lichter maar FF veranderd de kruis niet.

3. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Dat kun je nu niet zeggen, jij hebt extra gegevens ingevuld die je niet zeker weet.

4. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Je kunt nu niet van ff uitgaan, omdat je te weinig temp. gegevens hebt ingevoerd. Er is te weinig bekend over je basale lichaamstemperatuur. Wanneer je vanaf cd 1 gaat tempen, kan ff (en jij) makkelijker de eisprong vinden.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    HAHA..... sorry maar ik moet even hartelijk lachen. Hoe kun je nu verwachten van FF dat hij weet wanneer je eisprong was met die paar tempjes die je ingevuld hebt? Dat is toch geen eerlijke wedstrijd....

Tuurlijk heeft je gyn gelijk dus!

PS: de tekst is niet gemeen of sarcastisch, maar vriendelijk lachend.

Deel Deze Pagina