airco gewoon boven aanzetten als de kleine beneden is , zodra kleine na bed toe gaat airco uitzetten en verkassen na het volgende hok
Wij hebben een vaste airco op onze slaapkamer, ik zet de airco een half uur voordat ze op bed gaat aan overdag. En doe dan alle deuren open.. Dan is haar kamer ietsje koeler, zodat ze in een romper + slaapzakje kan slapen. Savonds doen we de airco langer aan... En het is echt niet een mega temp verschil. We halen gewoon de ergste warmte eruit.. Ze slaapt goed.
Op mijn zoon zijn slaapkamer is het 29 graden. en dan heb je en nieuwbouw hoezo geïsoleerd. hij slaapt in een tshirtje zonder romper veeeeeeeeeeeeeeeel te warm. haha wel een luier natuurlijk
Op het kamertje van ons meisje is het ook veel te warm Wij hebben daar al extra rolluiken geplaatst omdat de zon er de hele dag op staat, geeft dat ding nog 29 graden aan. Ik he straks ook alles open gezet, maar toen werd het niet veel koeler. Nu de rolluiken weer dicht zijn is het weer 29 graden, echt veel te warm.
hier ook 29 graden 's avonds om bedtijd, maar goed... je doet er niks aan! en hij slaapt gelukkig gewoon lekker tot half acht 's ochtends!
hier boven was het gisteravond 32 graden.... pfff.. gelukkig ging het lekker waaien en regenen en we hebben toen ze al sliepen gauw ffe alles tegen elkaar open gezet en het waaide heerlijk door... verder doen we de slaapzakken uit met deze hitte en slapen ze in een luier en een broekje... bovenop het laken... die trappen ze namelijk weer af.... voordat ik ga slapen leg ik het laken over ze heen... meer kan je niet doen denk ik... een airco worden ze ziek van! en het maakt ontzettend veel kabaal.....
hier is het ook hopeloos! wij hebben ook plat dak en op mijn zoontjes kamer is/was het 32 graden gisteravond. Hij kan er niet van slapen! alleen in de ochtend (zoals nu) dan slaapt hij er maar vanaf smiddags niet meer.. ik heb de pech of eigenlijk hij dat ie in een bakerzak "moet" anders slaapt ie niet.. Maar ik heb de oplossing voor nu even.. hij slaapt in een camping bedje in de keuken eind van de dag en nacht want anders slaapt hij simpelweg gewoon niet..en in de keuken is het zo'n 26 graden dus prima te doen vergeleken met 32/34 graden