Hahahahaha Eeeeeeeh nee dus maar dat had je al door hihi Maar het was zo bijna hetzelfde dat ik dacht ah even kopiëren
oke, dus ik heb dr kamertje niet te koud.. hier is haar kametje meestal 18 graden... (eerst was het 21 graden in de kraamweek de verwarming stond toen helemaal open, maar je krijgt dan zo'n droge lucht) nu heeft mijn dochtertje telkens ijskoude handjes en neusje, heb het idee dat ze ook slechter slaapt als toen het warmer was, maar ja de verwarming helemaal open is ook niet goed. zou ze moeten wennen?? ze heeft een rompertje, dikke pjama en een slaapzak (zonder mouw) aan en ze ligt onder een dubbele deken in een dekbedovertrek... nu heeft ze sinds de verwarming minder staat ook nog eens telkens een verstopt neusje!! zo zielig!! zou het toeval zijn??
Koude handen en neus is helemaal niet erg heb ik gehoord. Of ze er last van zou hebben, dat is kindgebonden denk ik. Als ze qua lichaamstemperatuur goed is (misschien even meten voor een voeding of zo) zou ik het niet nodig vinden om er een kruik bij te leggen. evt. zou je wel het bedje kunnen voorverwarmen. Met een verstopte neus slaap ik het beste in een koudere kamer, dan ka ik vrijer ademen. als je cv hebt, kun je de droge lucht tegen gaan met zo'n ding die je aan de radiator hangt of bijv. een potje met water dat je eronder zet.