Meiden, Mijn zoontje ligt vaak om van alles in een deuk. Gekke gezichten, alle dieren die hij maar kan zien en ook om grappige klanken. Althans voor hem zijn ze grappig. Meestal ben ik te laat om het op te nemen en tja, op commando lacht hij niet. Dus nog een keer werkt vaak niet. Maar vandaag is het gelukt en ik vond het zo leuk dat ik t filmpje wil delen. De klank van vandaag is Poing.. Owja, je hoort mij op de achtergrond nogal ademen, maar dat was omdat ik erg mn best deed het hardop lachen in te houden (das namelijk niet zo boeiend om te horen...) En zoals je ziet ben ik geen ervaren filmer, want ik had de camera verkeerd YouTube - Poing Groetjes!
Ik denk niet dat je iemand kan vinden die dit NIET leuk vind. Wat een scheetje zo te zien zit die lekker in zijn velletje. Geniet ervan!
Wat een geweldig filmpje en heerlijk ventje! dat maakt toch je hele dag goed! Hoop dat die van mij straks ook zo makkelijk aan het lachen te krijgen is. Wat leuk dat je deze met ons wilde delen. Echt hilarisch.
haha lig helemaal dubbel Hier gelukkig ook een ventje die om niets helemaal in een deuk kan liggen (of zal het de naam zijn )
Dat zou best kunnen Volgens mij had jouw zoontje ook een voorkeurshouding toch? En volgens mij ging dat op exact dezelfde manier als bij mijn zoon. Kan me er iets van herinneren dat we daar nog niet zo lang geleden over geschreven hebben. Heeft ie nou ook een helm?