hoi... melody begint nu met staan en straks dan ook met lopen natuurlijk.. maar welke schoentjes kan ik dan het beste voor haar kopen? ik draag zelf namelijk geen leer... dus ik weet niet wat ik voor haar moet doen... wil wel dat ze goede schoenen krijgt natuurljik maar moet dit dan perse leer zijn..... wat zijn jullie meningingen hierover?
ik zou voor het begin alleen maar van die slofjes doen met ruwe zool zodat ze niet uitglijdt en als ze echt kan lopen buigzame schoentjes met een zooltje pas als ze echt goed kan lopen zou ik overgaan op schoenen
Toen Iman begon met de eerste stapjes droeg ze altijd leren slofjes van difrax. Pas als ze 6 weken goed kunnen lopen, dwz zonder het evenwicht te houden met hun armen, raden ze hardere zolen aan. Iman heeft nu net haar eerste paar 'echte' schoenen gekregen omdat ze ook wel eens buiten loopt en dat werd n beetje lastig in de regen met die leren slofjes haha. (Iman loopt sinds haar 1e verjaardag) Deze schoenen hebben nog altijd een soepele zool, zogenaamde flexzool.