Bij de H&M zie je van die ontzettend schattige jurkjes met spaghettibandjes.......Maarre, dat is toch geen gezicht met een romper eronder? Of heb je daar dan weer speciale van? Of geen rompertje aan met warm weer? Met andere woorden; hoe zit dit? Hahaha! Er is vast iemand die hier meer van weet dan ik!
En als het heeeel warm is, gewoon zonder romper en dan een luierbroekje gebruiken, bv in dezelfde kleur als het jurkje?
Ik bedoel eigenlijk een soort onderbroekje die je over de luier aantrekt. Je hebt ze met en zonder roezels en in verschillende kleuren. Te koop bij verschillende babyzaken en mss ook wel bij andere winkels die babykleding verkopen.
Oke! Volgens hij heb je ze ook weleens bij jurkjes.....dan kijk je niet zo tegen die luier aan. Wist niet dat ze ook los te koop zijn! Handig!
Je kunt natuurlijk ( voor als het niet zo heeeeeeel mooi weer is ) een rompertje met lange of korte mauwtjes kopen . Die kun je zowat bij elke babyzaak kopen even als bij de zeeman , wibra enz . Je kunt er dus een een kleur romper bij kiezen die bij het jurkje past als je zou willen . Is het wel fantastisch mooi weer , dan zou ik ook alleen zo een luierbroekje kopen . De zeeman heeft die broekjes trouwens ook , maar die heeft ze alleen in wit , roze of blauw . Groetjes Joyce
bij de prenatal zijn erg leuke rompers met spagettiebandjes zelfs met lieve roezeltjes op de kont. En ze hebben daar ook onderbroekjes met roezeltjes voor onder jurkjes ze zijn zo lief ik heb ze ook gekocht voor mn meisje
@Sweetangel; wat een schattige foto! Dat jurkje bedoelde ik trouwens! Ik heb weer wat geleerd en een hoop ideeen opgedaan! Bedankt allemaal!
In de zomer draagt mijn dochter soms geen romper als het erg warm is, als ze dan wel en rokje draagt bijv dan doe ik over haar luier een leuke onderbroek in de kleinste maat (bijv. Hema) dan keek ik niet heel de tijd tegen zo'n stomme luier, ze kroop toen nog veel... ze had dan een onderbroek met een leuk printje en zag er heel leuk uit..
Bij de prenatal zijn ze tot maat 68 die luierbroekjes met roezeltjes in licht en donker roze. Mn meisje heeft ook nog maat 68 en als ik het gewicht van je meisje zie past jou meisje het ook nog gewoon hihi. Ik heb ook gehoord dat ze bij de C&A te koop zijn maar daar ben ik zelf nog niet geweest om te kijken.