Gisterochtend is mijn zoontje ( 1 jr ) op de stoel geklommen van de eettafel. Deze schoof voordat ik hem te pakken had weg en hij klapte met zn snoetje vol op tafel en viel achterover op de grond. Hij huilde meteen en was alert. Verder heel de dag alles goed gegaan, lekker geslapen en gespeeld etc. Nu werd hij om 7u wakker vandaag en sindsdien doet hij niks als overgeven. Echt flink overgeven als een grote! Hij is heel erg huilerig en kan zijn draai niet vinden. Hij heeft geen koorts. Ik had net mn moeder aan de lijn en die denkt dat het te maken heeft met zijn val van gister.. maar gister ging het juist zo goed.. zou het toch met elkaar in verband kunnen staan?
Ja, dat kan zeker. Ik zou vandaag naar de huisarts gaan, het zou namelijk een hersenschudding kunnen zijn.
Ja dat zou inderdaad kunnen! Ik zou er ook even mee langs de huisarts gaan en het goed in de gaten houden. Wanneer je een hersenschudding (licht of zwaar ) verwaarloost, kan het gekots namelijk nog wel een paar maanden voortduren. Daarbij moet je rusten en even kalm aan doen totdat je hoofd weer 'oké' is.
Ooh ik ben echt slecht, ik dacht namelijk dat ie daar dan dezelfde dag nog last van zou moeten krijgen..
Bwah, slecht niet, je wist het gewoon niet. Dat heeft nergens verder mee te maken; dus maak het niet groter dan dat het is. Maar laat hem eventjes nakijken, misschien is het wel niks, maar dan heb je dat in ieder geval uitgesloten. Een hersenschudding kan echt heel vervelend zijn. Ik ben ervaringsdeskundige helaas. Daar kun je knap beroerd van zijn.
He wat akelig voor de kleine man. Kan zeker verband houden, dus goed dat jullie langs de ha gaan. Veel beterschap!
Mijn huisarts heeft me gezegd: "Als ze binnen twee weken na de val over gaan geven of duizelig worden dan even langs komen." En daar heb ik me aan gehouden, beter een keer te veel dan te weinig Dus ik zou zeggen, even naar de ha.
Ja dat kan zeker wel. Dat kan het gevolg zijn van een (lichte) hersenschudding. Sterkte met je zoontje.
Heb ik ook gehad, hard gevallen met mijn hoofd en daarna meteen overgeven. Dat is een hersenschudding. Ik hoop dat het meevalt, bij mij viel het niet mee. Maar ik moest ook gehecht worden. Duizeligheid en ziek kun je worden van een val.
Ze zijn nu naar de ha. Hij spuugde zich net tot 3x toe helemaal vol. Lekker ff gedouched, arme stakker
vorig jaar viel Emma hard op haar hoofd in de wc van het zwembad op vakantie Wij hebben het niet gezien maar ze had een flinke buts op haar hoofd. ong 20 uur later , de volgende morgen ging ze ook overgeven, 2 x en liep ook raar. Plaatstelijke huisarts gebeld, heeft haar nagekeken. lichte hersenschudding. Als ze later op de dag nog spuugde bellen en evt. naar het ziekenhuis. Spugen hield gelukkig op. Ze is nog dag wat wiebelig en stil geweest maar knapte snel weer op.