temperatuur vraag

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sejh1988, 19 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Poos getwijfeld of ik dit topic zou openen omdat ik ergens het antwoord wel weet maar een stemmetje blijft wat als fluisteren, dus bij deze :D

Kleine toelichting: Bij nr 1 en 2 getempt, bij nr 2 ging het ietsje lastiger omdat onze oudste soms nog wakker werd. Desondanks toch redelijke kaartjes en vlot zwanger.

We zouden dolgraag een 3e verwelkomen maar zijn nog niet echt actief bezig. 12 januari gevreeën en het vermoeden dat ik tussen 13 en 15 een eisprong (resultaten uit het verleden geven geen garantie vandaar het vermoeden).

Nu weet ik hoe nauw het tempen komt om een goed resultaat te krijgen. Maar is er niet toch een kleine kans dat als ik nu een aantal keer temp ik mijn vermoeden kan bevestigen? Onze dochter drinkt nog snachts dus ik besef dat dat flink kan beïnvloeden. Maar de vraag blijft me bezig houden dus haal me gerust uit mijn waan :oops:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het enige wat je kan zien is of je voor of na ei zit (omdat je je basaal dus alweet), maar wanneer dat ei was weet je niet.
    Daarbij kan je dit alleen testen als je een hele nacht hebt doorgeslapen en aangezien je dochter nog drinkt snachts, is jouw temp dus niet betrouwbaar genoeg helaas.

3. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Weten of ie überhaupt is geweest zou voldoende zijn maar ik vreesde al voor het antwoord vwb het slapen. Maar dacht niet geschoten, altijd mis (in meerdere gevallen haha). Dankje voor je antwoord!

Deel Deze Pagina