temperatuur bij zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dieni, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nog druk bezig:p;) Ik vroeg het me af, omdat ik de vorige keer en ook al een keer eerder ook zo weinig ongi had.. begon te twijfelen of het misschien een innesteling was ofzo. En omdat ik het de laatste keer ook weer had.. dacht ik.. als jij nu 2 maanden zwanger bent en je temp is even lager geweest en later hoger, dan kan het misschien toch? Haha.. ik haal overal hoop uit:p

2. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Dat moet je ook blijven doen!! ik hoop voor je dat het jullie ook snel lukt! Ik zal duimen voor je, klopt het dat je over 2dgn kunt testen!! Dat bloeden kan inderdaad van alles zijn, kop op!!:)

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Over 4 dagen heb ik mijn nod, maar ik kan er ook iets naast zitten hoor. Zoals je onderaan kan zien is mijn cyclus tijdens het ontpillen erg onregelmatig geweest, maar nu word het gelukkig weer regelmatiger. Afwachten maar weer;)

4. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Ik heb vandaag de tweede echo gehad. Het dooierzakje, de foetale delen waren zichtbaar en eveneens was er hartactiviteit! Nu wachten op de 12weken echo!!

5. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Dieni,

Wat goed zeg! Ben echt blij voor je. Het hartje gaat idd pas later kloppen. Is wel weer een opluchting he. En hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes en dergelijke?

6. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Ik voel mij nog steeds prima, ben eens benieuwd of ik nog kwaaltjes krijg. Ik moet zeggen dat ik altijd veel aan sport deed, men zegt dat die mensen niet veel last hoeven te hebben van misselijkheid ed..afwachten!

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb meegelezen en wat fijn dat je zwanger bent!
    Gefeliciteerd hoor!

Liefs:D

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik was ook even nieuwsgierig wat de 2e echo zou zijn!
    Gefeliciteerd!

9. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Good for you!! Hoop dat je een fijne, zorgeloze, kwaaltjes-vrije zwangerschap hebt!;)

Deel Deze Pagina