dag dames, onderhand vind ik het een vervelende periode worden als ik weer in de week zit dat ik ongesteld moet worden. Elke keer weer een teleurstelling als ik ongesteld word, of dat de test omo wit blijft...Zo nu ook weer.. vandaag dag 29..nog nergens last van. Maar mijn cyclus is een beetje wisselend. dan weer 29 of 30,31,32 en dat door elkaar.. Nu kan ik morgenochtend wel gaan testen, maar ik ben bang voor een witte test. Soms frustreerd het me zo dat er zoveel mensen om me heen zwanger worden en dat het ons niet lukt! Ik zal vast niet de enige zijn maar zo voeld het soms wel... Nou ik moest het gewoon even kwijt.!
Herkenbaar meid, en waarom omdat je er gewoon geen invloed op hebt en dat is gewoon heel vervelend. Moet wel zeggen dat ik de eerste 2 dagen dan ff zwaar vind maar daarna denk ik vaak wel weer volgende ronde hopelijk beter. Al is dat soms steeds moeilijker als je al een tijd bezig bent(eerste duurde 8 maanden en nu zijn we alweer ruim een jaar bezig voor de 2e met een miskraam in de 11e ronde) Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn meid! Dikke knuffel!
ik begrijp helemaal wat je zegt ik moet nog een week wachten ronde 5 heb nu zelfs het gevoel als het weer een teleurstelling word om het op te geven zo depressief als iedereen zwanger wordt vooral als het dan onverwachts is komt het wel ff hard aan je ben wel blij voor de ander maar begrijp het niet alsof het ons niet gegund is word zo kwaad als ik ongi word pfff maar ja afwachten maar xxx mirandje