Temperatuur blijft boven de 37 na miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mikkie0611, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Vraagje, 3 weken geleden een miskraam gehad (mbv medicatie) toen het hartje na 11 weken was gestopt . Na echo is vastgesteld dat ik weer helemaal schoon ben en ook zw.testen zijn sinds deze week niet meer positief. Echter, blijft mijn blt boven de 37graden. (zie temp.kaartje)
    Kan er dan wel een eisprong komen of moet de temp daarvoor echt een stuk naar beneden? Wil erg graag weer zwanger worden vandaar.
    Kan iemand mij meer vertellen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Tempte je al voor je mk? En is het hcg al volledig uit je bloed?

Normaal kan je met iedere temp ei hebben hoor.

3. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Hi Louloulo,

Bedankt voor je berichtje!
    Ja, ik temp al vanaf oktober vorig jaar. Voor zwangerschap (en mk) had ik na mijn menstruatie/voor m'n ei altijd temps rond de 36,6 en na ei pas boven de 37. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het hcg helemaal uit m'n lichaam is. Heb geen bloedtest meer gehad na mk. Wel teste ik tot vorige week nog positief en al 5 dagen negatief. Dan zou hcg toch laag genoeg moeten zijn voor een eventuele ei toch?
    Groetjes

4. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi mikkie0611,

Verdrietige situatie waar je in zit en kan me voorstellen dat je verder wilt en dan is onduidelijkheid niet echt prettig.
    Ik zit een beetje in een soortgelijke situatie, alleen is er bij mij nog wel restweefsel en was mijn hcg enkele weken geleden nog relatief hoog, zo ook mijn temperatuur. Dus dacht een eisprong komt er niet aan voorlopig. Toch beetje m`n temp bij gehouden en ineens geeft hij eisprong aan. Ik zit nog even in de afwachtdagen, maar vermoed als er werkelijk een eisprong was, komend weekend mijn menstruatie. Dan kan ik je dus een zekerder antwoord geven...maar denk dat je cyclus ondanks hogere temp nu, absoluut wel op gang kan komen.

Succes!

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Als het nu veel warmer op de kamer is dan in oktober of er ligt nog een dikker donsdeken op kan dat ook de oorzaak zijn dat je rond de 37 zit van temp.
    Gewoon blijven tempen miss heb je binnen een week je ei ofzo.

Deel Deze Pagina