Hulp nodig met mijn temp kaart aub

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babygirll, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babygirll

Babygirll Nieuw lid

23 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Babygirll, 23 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
    Goedenavond dames..
    Ik ben erg bezorgd omdat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. Me hormonen slingeren me van links naar rechts.
    Heb al drie miskramen gehad en de laatste was 19 febr. 😔
    Nu opnieuw geprobeerd zwanger te worden en nu heb ik zoveel last van verschijnselen.. Ontzettend moe,humeurig, last van geurtjes waardoor ik ga kokhalsen, pijn in me borsten , duizelig, misselijk, geheugenverlies, verkleuring tepels, verticale streep onderbuik, andere ademhaling, slecht naar toilet, lekkere trek, een nu al bolle buik die hard aanvoelt.
    Ook zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Dus ben op het moment niet ongesteld geworden en heb ook GEEN enkele aanleiding hiertoe.
    Vanwege ziekenhuisbezoeken hou ik me temperatuur bij en nu aan jullie de vraag, kunnen jullie hier wat op zien ??

Ik hoop dat er iets te zien is en dat me temp kaartje er goed opstaat.
    Alvast bedankt voor jullie reacties..

Groetjes S.

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Hallo S,

Allereerst, wat erg van je miskramen. Je zit nu 14 dpo zie ik en nog een hoge temp. Ik weet niet of je weet hoe lang je luteale fase normaal gesproken is? Dat is je fase tussen je eisprong en je menstruatie. Als je het niet weet, dan is 14 dagen wel gemiddeld.. spannend. Heb je al getest? Ik zou dit morgen met ochtendurine doen als ik jou was.. mits je temp mooi hoog blijft natuurlijk.

3. Babygirll

Babygirll Nieuw lid

23 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, ik heb getest gisteren en negatief 😔😔 dokter had gezegd 14 dgn dus had ik gedaan maar helaas. Nu dus weer extra onzeker..... Mijn cyclus zit om en nabij 32 dgn de afgelopen maanden. Maar ik voel me zooooo zwanger!! En het probleem is dus dat het nog niet te verklaren is, geen positieve test zeg maar. Dus je snapt het al, ik wacht nog even met de volgende test😊
    Lees overal van iedereen wat maar uiteindelijk is elk persoon anders, wel zie ik overeenkomsten met eerder geplaatste temp kaartjes van zwangere vrouwen dus dat lijkt positief, nu maar hopen dat me temp hoog blijft ... Groetjes

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je LF kan door je mk wat langer duren of je HCG kan op dag 14 net niet hoog genoeg zijn voor een +test. Ik zou op 16dpo nog eens testen.
    Ik hoop op een +test voor je en een plakbeebje.

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dan hoop ik, net zoals wat Louloulo zegt, dat je HCG nog niet hoog genoeg is. Ik las ergens dat dit elke twee dagen verdubbeld is in geval van zwangerschap. Anders morgen nog eens testen?
    Of de boel is goed in de war door de miskraam :) Vervelend he, die onzekerheid!

6. Babygirll

Babygirll Nieuw lid

23 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een slechte dag, me temp was 36,9 dus lager,ben wakker geworden met pijnlijke borsten.rond het middaguur duizelig en misselijk, geen trek ineens in me tosti, smiddags verloor ik wat bruine afscheiding en krampen in me onderbuik en rugpijn, die ik normaal heb tijdens me ongesteldheid, heb ook endometriose namelijk 😔 , nou vanavond bruine afscheiding en nog later wat minmaal beetje bloed bij urine maar echt HEEL miniem, nu last krampen in me buik.. Ik denk aan het ergste.......

7. Babygirll

Babygirll Nieuw lid

23 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer opgestaan met buikpijn en lichte rugpijn, helder bloed verloren en nog geen stolsels, snap er echt helemaal niks meer van. Temp was hetzelfde als gister 36,9..

Deel Deze Pagina