Goedemorgen dames, Ik steek al een paar dagen vast op 36,9 Ik heb op 3-1 mijn positieve ovulatietest gehad Is er iemand die een verklaring heeft/dit ook heeft meegemaakt dat de temp blijft steken alvast bedankt! Liefs
Geeft niks, je zit boven je basale temp. Bij mij scheelde het ook altijd minimaal Het is alleen jammer dat je niet vanaf het begin getempt hebt, zodat je een duidelijk overzicht had. Bij mij was dit trouwens een postief iets in mijn temp kaartje Wat was bij je vorige cyclussen de temperatuur na je ei?
Het is niet raar hoor. Je temperatuur is gewoon heel constant. Als ie nu over een dag of wat gaat dalen kan je op je menstruatie rekenen. Zo niet, ben je misschien wel zwanger. Ik wou dat ik zo'n mooi regelmatige temperatuur had!
Dankjewel voor je reactie Geeft me goede moed haha! Ben deze cyclus pas begonnen met temperaturen, voorheen nooit gedaan, ben heel benieuwd wat de uitkomst gaat worden!
Jaa op 9 dpo vandaag! 3 januari had ik een positieve ovulatietest, dus ben ervan uitgegaan dat 5-1 m'n ei was.. Ben echt benieuwd!
Haha, het kriebelt ook echt om morgen te testen. Maar ik wil echt proberen die ene dag nog vol te houden 🙀 Weet niet of het gaat lukken; dat hoor je morgenvroeg!!