van 37.0 naar 36.1 gedaald. betekend dit niet zwanger?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door vrijheid, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    nou ben ik gewoon midden in de maand gaan tempen, de laatste dagen werd het steeds hoger van..36.5-36.6-37.1-36.9-37.0-36.9-36.7-37.1-36.1

dus als laatste vandaag 36.1..betekend dit dat ik niet zwanger kan zijn omdat mijn temp. is gedaald?

kan iemand me hiermee helpen

2. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    oja ik moet erbij zeggen dat ik niet altijd op hetzelfde tijdstip temp, varieert van 10 uur in de ochtend tot 12 uur...en ik doe het ook niet gelijk in bed..maar vaak in de douche

kan dit ermee te maken hebben?

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hai, ja het is alleen maar betrouwbaar als je het op elke dag hetzelfde tijstip, VOOR dat je uit bed stapt temperatuurt. Op deze manier zoals je het nu gedaanhebt, is er bijna niets over te zeggen. Zodra je uit bed stapt, beweegt ed gaat je temperatuur snel veranderen.

4. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    oke bedankt Loe, ik dacht al zoiets...

maar nu las ik ook alweer iets over een dip..in de temp..

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    He vrijheid,
    Over die dip: een dip zo 4 tot 10 dagen na je ei wordt ook wel eens een innetselingsdip genoemd en heeft te maken met een plotseling hoog niveau van oestrogeen. Dit kan gunstig zijn voor je innesteling. Ik denk helaas dat je niet zoveel uit jouw temp kunt halen. Het is heel belangrijk dat je gelijk wanneer je wakker wordt tempt. Als je ook maar 10 minuten wacht kan dit de boel al verstoren helaas :( .
    Die lage temp bij jou zou door zoveel dingen kunnen komen, bijvoorbeeld omdat je die dag net iets sneller hebt getempt, of iets vroeger, of na iets meer slaap, of door oestrogeen of helaas doordat je ongi eraan zit te komen. Lekker onduidelijk dus helaas :( .
    Hoop voor je dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina