Hoi meiden, Na een vroege (ivm klachten eerder getest) positieve zwangerschapstest drie dagen voor nod,kwam toch mijn ms door en werden de testen ook lichter.ben tijdens die ms gestart met een nieuwe thermometer.Hij blijft nu vrij hoog ,rond de 36,8 normaal zakt ie rond de 36,4/36,5. komt dit dan door de nieuwe thermometer?
Hoe lang blijft je temp al hoger? Bij mij zakt mijn temp ook pas later in mijn menstruatie en daarna nog iets om zich vervolgens te stabiliseren en vervolgens met ei weer te stijgen
Ik probeer mijn kaartje er op te krijgen,probeer vanavond wel even via de laptop.zit nu weer op mijn mobiel. Temperatuur is vanaf de 4 dag tijdens de menstruatie hoger als normaal! Zo een 0,3 hoger...
Op mijn nod supervaag en drie dagen erna was er niks meer te zien.maar ben wel begonnen met die nieuwe thermometer,vraag me af of dat zoveel kan schelen...
Zou kunnen dat het aan je nieuwe thermometer ligt. Ik heb ook een nieuwe thermometer die ik wil gaan gebruiken en temp tot mijn ongi ook met mijn oude door. Tussen beide thermometers zit ook een afwijking van 0.1 en 0.2 graden. Maar als je vanaf je menstruatie met de nieuwe tempt, dan maakt dat niet uit voor het vinden van je ei. Je temp blijft immers de gehele cyclus wat hoger tov de metingen met je oude thermometer. Ik heb nog even een oud kaartje van mij erbij gezocht. Daar zie je ook dat mijn temp heel lang boven mijn basale temp lag voor ei.
Dan zal het waarschijnlijk niets geks zijn,en ga ik er maar vanuit dat de nieuwe thermometer de schuldige is