net weer is getest... negatief!!! moet er toch maar aan geloven denk dat ik niet zwanger ben en misschien een cyclus oversla of zo.... temp blijft 37.1, nu al 5 dagen achter elkaar.... al 3 weken niet lager geweest dan 36.7 terwijl mijn basale temp 36.0 a 36.2 is... raar lichaam....
Heey dommel, tjqa lichaam kan rare dinen met je doen,maar het gekke is, zonder zwangerschap blijft volgens mij de temp echt niet zo hoog hoor. De ha zei ook,als je niet zwanger bent zakt de temp weer als eerst naar beneden en na de eiersprong gaat hij weer omhoog. Blijft hij hoog zal het best eens zo kunnen zijn dat je echt zwanger bent. Ik blijf voor je duimen meid,en ben je al naar de ha geweest? Die kan je verwijzen voor een echo meid,dan hoef je je ook niet zo zorgen te maken want in onzekerheid zitten is niet leuk. Ik ben vandaag 18 dagen overtijd. Ik gooi er echt geen testen meer tegenaan. Heb in totaal 4 2de vage lijntjes testen gehad ik wacht dus nu echt gewoon de echo af en dan zie ik weer verder. Ik heb trouwens niet veel symptomen meer,ja alleen nog steken in mijn liezen en af en toe steekjes in mijn buik en borsten,maar de misselijkheid is helemaal verdwenen. Hier was mijn temp gisteren weer 37,0 om vandaag weer omhoog te gaan naar de 37,1 Ik blijf voor je duimen meid. groetjes Bianca
ha bianca, tja, mijn temp blijft ook 37.1... al 7 dagen lang.... dus we lopen nog steeds erg gelijk.... heb gister de huisarts gesproken en zij denkt dat ik misschien een latere eisprong heb gehad,dus dat die pas ongeveer gesprongen is toen mijn temp die stap maakte van 36.7-36.8 naar ineens 37.1... (had wel ruim een week geleden ook van dat vruchtbare slijm...) dit zou ook nog een optie kunnen zijn natuurlijk... ze zegtdat ik volgende week nog maar is een testje moest doen... want als ik echt al zo lang zwanger zou zijn (8 jan. laatste menstruatie) zou ik inmiddels toch wel een heel piep klein streepje moeten zien... bij mijn dochter had ik 3 dagen voor nod al positieve test.... blijft dus erg raar allemaal, maar die temp vind ik nog het vreemds... succes meid, nog een paar weken....
Heey Meis, ik zou zeggen test over een week nog eens, zie mijn banner Net bij de ha terug geweest,dat ik het gewoon niet volhoud om tot 2 maart te wachten,dus een nieuwe afspraak gemaakt. nu moet ik 22 feb terug naar de ha en gelijk een verwijzing voor een echo, ze vroeg of ik nog een keertje wilde plassen in een potje zodat ze het nog eens na kon kijken en ja hoor,weer licht positief, ze zei: Nu kan je er gewoon zeker van zijn dat je zwanger bent meid want het streepje is licht roze en licht positief. Dus je komt gewoon 22 februari terug smiddags en dan kunnen we gelijk een echo regelen Mijn geluk kan niet meer op Kom op meid nu jij nog een positieve test,maar wacht gewoon nog een weekje, ik denk dat jou lichaam net als de mijne gewoon wat langzamer de hcg fabriekje laat draaien. Duimen draaien overuren voor je meid. groetjes Bianca
wow.... wat fijn voor je zeg..... eindelijk uit die onzekerheid!!!!! ja als je naar ons temp kaartje zou kijken zou ik inderdaad ook zwanger moeten zijn.... wat die is echt het zelfde.... nou fijn meis.... hopen dat ik je mag volgen.....
Hoi Mv2, van harte gefeliciteerd! heb je een tijdje gevolgd, en vind het echt supercool dat je zwanger bent. kon ook niet anders met zo'n kaartje! haha echt heel erg leuk voor je. nu nog een superecho om de kroon te spannen! succes en gefeliciteerd! @ dommel, hoe zit jij nu in je cyclus? al een eitje gehad?
@september: ja ik weet niet zo goed hoe ik in mijn cyclus zit... heb 6 jan. spiraaltje laten verwijderen, 2 dagen later ongesteld geworden (7 dagen lang) dus als ik daar vanuit zou gaan zou ik nu 11 dagen overtijd zijn... gister zij de huisarts dat het ook zou kunnen dat ik pas later een ei heb gehad... 9 dagen geleden steeg mijn temp ineens van 36.7 naar 37.1 dus dat zou hem ook kunnen zijn en dan zou ik pas over ruim een week kunnen testen... beetje ingewikkeld verhaal.... ik kan geen account aanmaken bij FF, dat lukt me op een of andere manier niet maar mijn temp kaartje loopt bijna precies het zelfde als die van bianca... nu dus al 9 dagen 37.1... blijft hier spannend dus...
hoi dames, Ik was op zoek naar deze informatie!! Na mijn miskraam(12wk) eind december ben ik in mijn cyclus van 16 jan. weer gestart met tempen. Hierbij was mijn temp tijdens de menstruatie rond de 36,1/36,3 daarna is hij iets gestegen naar 36,3/36,5 op dag 13 van mijn cyclus steeg de temp naar 36,7 en bleef tot dag 28 van mijn cyclus rondd de 36,6/36,7 hangen. Sinds dag 29 is hij gestaag gaan stijgen 36,9;36,8;36,8;36,8;36,9;36,9;37,0 en dat tot op heden. Gisteren heb ik een roze test van KV gedaan en hierop was een zeer dun penstreepje te zien (moet net zo dik zijn als de controle streep wil ie positief zijn, maar bij mijn HCG test om te kijken of mijn lijf al ontzwangert was na de miskraam was dezelfde test spierwit?!? Ik ben dus redelijk de kluts kwijt. Als ik naar mijn temp kaartje van de maand dat t raak was kijk zie ik een soortgelijke stijging van de temp. Heb nu alleen amper/andere kwaaltjes dan toen. Heb dus t idee dat t tussen m'n oren zit en durf niet naar de HA daardoor (btw teste de vorige keer pas op dag 8 van mijn cyclus licht positief(wel duidelijk) met de kv2v5 testen Misschien hebben jullie ideeen en of raad?? bedankt arwe
hoi Dommel, spannend!!! en hoe is je temp vandaag? al een idee wanneer je wilt gaan testen. jammer dat het bij FF niet wilt lukken, wat lukt er niet?
HOi Arwe, allereerst wat rot voor je een miskraam weet er ook wel wat van helaas. het ziet ernaaruit dat je dit een cyclus is geweest met ei op dat 12 dan. ik denk dat je zwanger bent hoor! want zodra er een nieuwe cyclus wordt ingezet door je lichaam, ben je je hcg al kwijt van je vorige zwangerschap. heb je nog eens getest?? Je kaartje hoeft er niet hetzelfde uit te zien als de vorige x. het enige wat belangrijk is, is dat je temp hoog blijft na 14 dagen na je ei.. ben benieuwd hoor!
Hoi september1909, Dank je wel voor je reactie. Ik ben namelijk helemaal de kluts kwijt. Heb op 16/12 deMK gehad en op 16/1 mijn eerste menstruatie erna. Erg mooi op tijd dus. Omdat dit mijn eerste zwangerschap en mk was heb ik geen idee wat nu en dat maakt me onzeker. Ben ik begonnen met tempen krijg ik zo'n kaartje. Ik voel mijn ei ook niet, dus is het moeilijk om te tellen wanneer ik m'n ei heb. Ik heb nog niet opnieuw getest. Ga dit zondag doen als mijn menstruatie dan nog niet begonnen is. Is die test neg. dan bel ik maandag de dokter. Wil dan dat er verder gekeken gaat worden. bedankt nogmaals arwe
Hey arwe, No thanks, daar zitten we hier voor toch? Spannend hoor dat je zo lang kunt wachten! Ik hoop voor je dat het een knaltest is zondag. Wat vind manlief ervan?
ha meiden, moet er toch aan geloven denk... temp is gezakt van 37.1 naar 36.8 en heb sinds vanmorgen licht bloedverlies bij afvegen... wat een raar lichaam... bijna 2 weken overtijd geweest met lang een hoge temperatuur... beetje in de war, maar weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben....
hoi Dommel, wat vervelend voor je zeg! je weet nu wel waar je aan toe bent, maar vraagt je toch ook af waarom t 2 weken langer duurde deze cyclus. Zit nu een beetje in hetzelfde schuitje. Had me voorgenomen om morgen weer te testen als er deze week geen schot in zou zitten. mijn temp blijft echter tussen de 36,8 en 37,1 schommelen. Alleen is er een lichte daling te zien nu (37,0;37,1;36,9;36,9;36,8;36,8) du vermoed dat de duivels eraan zitten te komen. Wel jammer, want nu blijkt tempen dus ook niets te zeggen. Ovustesten doen t bij mij ook niet, dus hoe gaan we nu enige kennis van t lichaam krijgen..... succes allemaal! arwe
hey dommel.. balen zeg... hopelijk is het deze ronde raak! en arwe.. is je temp hoog gebleven? al een testje ertegen aan gegooid?
Hoi September1909, Temp blijft inderdaad hoog, al is er wel een lichte daling waarneembaar. schommel sinds 3 dagen niet meer rond de 37, maar rond de 36,9 of 36,8. Dat zou kunnen betekenen dat de duivels eraan komen. Voel er alleen nog niets van. Testen durf ik niet, zul je zien dat de duivels direct erna komen. Heb afgelopen weekend ook een virusje te pakken gehad samen met mijn man zaten we 48 uur boven een emmer (tja hebben maar een toilet) Dus weet ook niet of mijn temp van de laatste dagen betrouwbaar is. Heb net wel met mijn man afgesproken dat ik maandag een afspraak met de HA ga maken ongeacht. Ik vertrouw mijn lijf voor geen meter meer en wil uitgezocht hebben waar de hoge temp, pieken van onregelmatigheid in mijn cyclus en de MK vandaan komen. Dus hier nog lekker onzeker. Hoe is het met jou temp? al verandering in? of al wat duidelijkheid? Ben wel benieuwd groetjes Arwe
toevoeging: net getest met de roze test van kv...negatief. Dus niet zwanger en ook geen ongi te bekennen. kijken of mijn temp. blijft dalen en wanneer de duivels doorbreken dan. groetjes arwe
Nogmaar eens een berichtje van mij. Dommel en September1909 ik hoop dat jullie je licht erop willen laten schijnen. Mijn temp is weer omhoog. 37,0! Heb wel enige bruinverlies (lees iets of wat bruinige gloed in cervixslijm bij afvegen) Echt snap er nu niets meer van! (Had nl in de eerste maand van mijn zw die uitliep op een mk ook bruinverlies...) wat zeggen jullie van mijn temp? groetjes arwe
vind het lastig er iets van te zeggen... mijn temp bleef ook zo hoog, maar toch ongesteld geworden uiteindelijk... succes er mee....