Hoi Dames, Even vraagje uit nieuwsgierigheid. Moet je temp persee omhoog gaan na een eisprong? Of kan je ook een dip hebben en daarna weer een gelijke temp? Bijv: 36.5 36.5 36.5 36.1 (eisprong) 36.5 36.5 Mijn temp doet namelijk niet zoveel, maar heb het idee dat ik vorige week een eisprong heb gehad...
Volgens mij gaat je temp echt wel omhoog na je eisprong hoor... De reden dat je temp omhoog gaat is namelijk de iedeale omstandigheid kweken voor het innestelen van de eventueel bevruchte eicel. Zolang je temp niet met minimaal 0,2 hoger is dan het gemiddelde voor je vermeende eisprong denk ik niet dat je kunt spreken van een ei.
Hoi Paniekertje, dit duidt inderdaad niet op een eisprong. We hebben allemaal wel eens een dip en kramp zonder dat het iets betekent. Nog even doorklussen dus. Vervelend he? Ik heb deze cyclus ook al tig keer gedacht dat mijn ei kwam, maar helaas. Ik heb nu weer goede hoop. De bmm staat open en ik heb een dipje vandaag. Maar het slijm is wel weer gewoon maar creamy, dus het zal wel weer niet.