Ik zit vandaag op 12 DPO, mijn LF is 10 (al aantal maanden stabiel). Geen enkel teken van een naderende menstruatie. Ik heb dus gisteren getest. Er verscheen een tuursteep die na afleestijd duidelijker werd (bovenste test op foto). De onderste twee zijn van vanmorgen. De dipstick was een lichte streep binnen afleestijd, die van Kruidvat was nog meer een tuurstreep dan gisteren. Als ik het zo zie heb ik gisteren duidelijker getest dan vandaag. Dat lijkt me toch niet goed? Ik word er erg onzeker van. Mijn temperatuur blijft stabiel vergeleken met gisteren. Ik heb voor eisprong niet betrouwbaar getemperatuurd....., daarna wel. Mijn coverline ligt normaal op 36,6. Het zou fijn zijn als jullie je meningen en/of ervaringen geven! 3e28a1 Ovulation charts on FertilityFriend.com
In negatief: De dipstick is eigenlijk het duidelijkst, maar niet op de foto. Probeer zo nog een nieuwe te maken.
Qua hoogte van je temp zit je wel goed. En op alle drie zie ik een streepje. Misschien een dagje niet testen en dan opnieuw? Dat die van vanmorgen lichter is dat kan. HCG verdubbeld sowieso elke 48 uur en dan schommelt het in het begin ook nog eens. Ik persoonlijk test 's avonds ook nog eens donkerder dan met ochtendurine. Dus kan van alles betekenen. Mijn duimen draaien!!
Dankjewel, dat geeft me weer moed! Ik lees jouw geschiedenis en hoop dat jij ook snel een positieve test in handen mag hebben!
Ik zie ook wel streepjes. Alleen op de middelste niet, maar ben een slechte tuurster. Ik heb nog wel hoop voor je. Even afwachten wat de komende dagen gaan doen en nog eens testen. Ik duim voor je.
We hadden vanmorgen toch weer de drang om te testen....weer tuurstreepjes binnen afleestijd. Na afleestijd waren ze duidelijker dan die van gisteren en eergisteren. Heb de dokter gebeld en gevraagd om een bloedtest want ik word er gek van. De assistente zei dat ik er toch echt vanuit kan gaan dat ik zwanger ben als ik drie dagen achter elkaar die vage streepjes had. Vind het zo gek dat mijn lichaam tijdens mijn eerste zwangerschap sneller HCG aanmaakte (toen testte ik rond deze tijd duidelijk positief). Ik heb nu nog maar 1 kruidvat test en we hebben afgesproken dat ik die woensdag doe, dan zit ik op 15 DPO. Nog geen enkel teken van een menstruatie trouwens, behalve dat mijn temperatuur gedaald was naar 36,7. Heb wel iets meer dan een uur eerder getempt aangezien mijn dochter zo vroeg wakker was.
Blijft nog spannend dus. Maar dat je temp lager is kan inderdaad komen dan door dat uur. Hoe was je temp vandaag?
Die was weer 36,7. En nu had ik wel op tijd getempt. Heb toch weer een test gedaan en dit keer was ie een stuk donkerder. Dus we gaan er nu toch vanuit dat ik zwanger ben!
Gefeliciteerd meis. Je eerste testen zagen er al veelbelovend uit. Nu nog donkerder. Mooi. En je temp is ook nog goed. Ik zeg. Lekker genieten.