Dit is NIET waar! Een luteale fase is juist normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt, dus TS heeft een keurige luteale fase. Wat betreft het bruinverlies en je temp, daar valt helaas nog niet veel over te zeggen. Het kan nog twee kanten op.
Bedankt voor alle hoop en adviezen/tips.. Ik heb helaas de hoop opgegeven . Ik kan me niet voorstellen dat ik na 3 dagen bruin en vandaag bloed alsnog zwanger kam zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat morgenvroeg m'n temp weer normaal is..
Ik heb bijna een week bloed verlies gehad, heel wisselend en wel minder als bij mn menstruatie. Ik werd echt gek van onzekerheid. Maar het is gestopt. En ik ben nu ruim 7 weken zwanger.
Ik heb net een test gedaan van kv2v5 en is negatief. Dus bij deze geef ik mijn laatste beetje officieel op; op naar ronde 6!
Hmm... vanavond voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ik wel 'n glaasje champagne kan nemen. Toch lijk ik 'n heel licht roze streepje te zien... Willen jullie even meekijken? Ik heb 'n foto gezet bij zwangerschaps en ovulatietesten met als titel is 'ie positief? Alvast bedankt en een fijne jaarwisseling!!