Hoi moeders , zwangeren en bijna zwangeren.. Ik zit nu in de eerste ronde.. dus ben enigzins een leek op dit gebied.. Ben reeds moeder van een zoon (2 jr), ik raakte verschrikkelijk snel zwanger van hem dus ik heb nog niet eerder te maken gehad met rondes, temperaturen enz. Ik weet nog niet eens wat voor cyclus ik heb Mijn vraag: wat voor afscheiding / slijm heb je meestal voordat je ongesteld gaat worden? Ik heb er eerder nooit op gelet. Het lijkt mij dat dat bij de meeste vrouwen ongeveer gelijk is? Is dat van dat wit klonterige wat zo plakt? (lekker frisse vraag) *liefs*
Bij mij is het vlak voor me ongi zo minimaal dat ik er bijna niks van merk. En mijn vagina is dan ook vrij droog met afvegen en een droog gevoel daar beneden haha.. Leuk de eerste ronde! Ben benieuwd, zit zelf ook in de eerste ronde.
Mijn afscheiding voor dat ik ongetsteld word is creme achtig en wit En schamen hoef je je niet voor je vraag hoor! Je zult hier nog wel veel meer vragen zien rond vliegen over afscheiding! Veel succes in je eerste ronde!!
mijn afscheiding is vanaf een dag of 4 na ei tot een dag of 4 voor ongi dik en wit (dus ongeveer een week, middenin mn lf)- onder invloed van progesteron. Zodra het progesteronniveau weer begint te dalen verdwijnt deze en heb ik bijna geen afscheiding, waarna 4 dagen laten de ongi zich meldt.