wanneer zwangerschapstest???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debo81, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, heb even een vraagje.
    Ik moet maandag of dinsdag ongi worden maar heb zulke gekke symptonen dat ik bijna niet meer kan wachten met testen. ik heb een test van clear blue gekocht maar zou ik die morgen al kunnen testen of heeft dit totaal geen nut?

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    denk dat je het verkeerd geplaatst hebt?

maare om even op je vraag in te gaan, ik zou nog een weekje wachten want het kan heel goed zijn dat je test negatief is terwijl hij over een week wel positief kan uitslaan... dus is het zonde van je geld.... je kunt wel de kruitvat testen van 2 voor 5 euro proberen... die zijn gevoeliger en heel goedkoop....

succes!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zou nog even wachten 2 dagen geleden heb ik getest, negatief...ben nu inmiddels wel overtijd...heb al 2 weken vage klachten, maar ook vandaag weer een negatieve test

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je topic naar: zwanger worden.
    Elmo

5. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Volgens mij zijn die testen niet de meest gevoelige, ik zou dus een andere test kiezen als je al wilt testen. Predictor heeft ook een test voor vroeg testen, die kun je vier dagen voor dat je ongi moet worden gebruiken.

Ik weet dat er wat voor te zeggen is om te wachten met testen, maar dat kan ik zelf helemaal niet, dus...

Succes!

6. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Ik had 4 dagen voor mijn NOD ook eens getest vanwege allerlei symptomen..Spierwit!!

2 dagen na NOD: positief

Het is dat ik goedkope internet-testjes thuis had liggen...

Iedereen moet het zelf weten wanneer men test..maar voor NOD testen heeft niet altijd zin

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Predictor niet gebruiken hoor. Bijna iedereen test daar vals positief mee en dat zou een hele grote teleurstelling kunnen zijn. Paar daagjes wachten en dan k2v5 proberen. Die zijn heel goed.

Deel Deze Pagina