Hallo, heb even een vraagje. Ik moet maandag of dinsdag ongi worden maar heb zulke gekke symptonen dat ik bijna niet meer kan wachten met testen. ik heb een test van clear blue gekocht maar zou ik die morgen al kunnen testen of heeft dit totaal geen nut?
denk dat je het verkeerd geplaatst hebt? maare om even op je vraag in te gaan, ik zou nog een weekje wachten want het kan heel goed zijn dat je test negatief is terwijl hij over een week wel positief kan uitslaan... dus is het zonde van je geld.... je kunt wel de kruitvat testen van 2 voor 5 euro proberen... die zijn gevoeliger en heel goedkoop.... succes!!
ik zou nog even wachten 2 dagen geleden heb ik getest, negatief...ben nu inmiddels wel overtijd...heb al 2 weken vage klachten, maar ook vandaag weer een negatieve test
Volgens mij zijn die testen niet de meest gevoelige, ik zou dus een andere test kiezen als je al wilt testen. Predictor heeft ook een test voor vroeg testen, die kun je vier dagen voor dat je ongi moet worden gebruiken. Ik weet dat er wat voor te zeggen is om te wachten met testen, maar dat kan ik zelf helemaal niet, dus... Succes!
Ik had 4 dagen voor mijn NOD ook eens getest vanwege allerlei symptomen..Spierwit!! 2 dagen na NOD: positief Het is dat ik goedkope internet-testjes thuis had liggen... Iedereen moet het zelf weten wanneer men test..maar voor NOD testen heeft niet altijd zin
Predictor niet gebruiken hoor. Bijna iedereen test daar vals positief mee en dat zou een hele grote teleurstelling kunnen zijn. Paar daagjes wachten en dan k2v5 proberen. Die zijn heel goed.