Bijna geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nellie, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind het eigenlijk een beetje eng. Ik heb geen erge symptomen, het enigste is dat ik de hele dag moe ben.. Is dit wel goed?

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Wat ik zo hier en daar gelezen heb, verschilt het per persoon wat iemand wel/niet voelt. De een heeft continu zwangerschapskwalen en de ander niet.
    Dus ik zou me nog maar even geen zorgen maken.

In ieder geval heel veel succes
    Dikke knuffel
    Hartje1

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nellie, ik was tijdens de zwangerschap van Ryan ook alleen maar moe, verder niets. Maak je maar geen zorgen, gewoon van genieten dat je nergens last van hebt.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik heb tot op heden nog bijna nergens last van......... die moeheid komt me overigens wel bekend voor, maar herken ik nu eigenlijk pas achteraf, aangezien ik me nu fitter voel.
    Eergister nog het hartje horen kloppen, dus.................

Veel succes.

Twinny

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik was ook alleen maar moe, ik vond dat genoeg ;) ik kon zowat staand slapen. had geen misselijkheid en al die andere kwalen. ja regelmatig dat ik mijn borsten voelde maarja ieder lijf is anders.

dont worry!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier nog eentje die alleen maar moe is en soms wat moeite heeft met naar het toilet gaan. Ben wel een prille mamma, maar goed, hier dus ook weinig kwaaltjes tot nu toe.

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik herken de onzekerheid..... heb ook weinig klachten. Alleen de zijkanten van mijn borsten doen pijn, af en toe steekjes in mijn buik (vooral na het uitplassen), donkerdere en bollere tepels en moeilijk naar het toilet. Niet dat ik graag misselijk ben, maar het zou me wel wat geruststellen! :) ;)

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hoi,

Ook ik merk nog niet veel. Ben vooral moe maar dat was ik voorheen eigenlijk ook al. Lijkt iets meer te zijn.
    Nu 6 weken dus ik hoop deze week een keer erg misselijk te zijn...

9. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Hello,

Ik ben alleen in het begin een paar keer vaag misselijk geweest. Tot gisteren vaag pijn aan mijn boobs. Vandaag helemaal niets! Ik hoop net als anette dat ik deze week een paar symthomen ga krijgen...stom he dat je er zo op zit te hopen.

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Doordat er op dit forum zoveel gebabbeld wordt over symptomen van voor je NOD, lijkt het net of iedereen heel veel zou moeten voelen als het eenmaal zover is. Dat is absoluut niet zo. De meeste vrouwen krijgen hun symptomen pas later en sommige voelen wekenlang niets. Maak je niet druk meid, geniet lekker van je zwangerschap. Alle vrouwen zijn anders, alle zwangerschappen zijn anders :).

Veel plezier :-D.

11. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hai,

Kijk een bij de topic "geen sympthomen, toch zwanger".
    Je zal je daar erg in herkennen vermoed ik, ik wel in ieder geval.

Succes,

Sabine

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

Ja, het ergste is dat je ook nog gaat proberen om dingen te volene maar de vk heeft me wel gerustgesteld. Zoals zei zij: als vrouwen nergens last van hebben dat zeggen ze neit zo vaak maar als ze wel misselijk zijn dan wordt erover gepraat. Die stelling houd ik maar vast. Succes met de misselijkheid ;)

Deel Deze Pagina