Lichte streep maar temperatuur daalt

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babel44, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Lieve allemaal,

Wie heeft er ervaring met een licht-positest en toch een temperatuurdaling??

Test van vanochtend is ietsje donkerder dan van gister, maar nog wel heel licht. Donderdag is NOD. Ik test met Babyboomshop testen, waar ik van baal, want heb er veel slechte verhalen over gehoord.

Temp was hoog en stabiel vanaf 8 dgn na ei, precies als bij mijn vorige zwangerschap dus ik had al een voorgevoeletje dat het raak kon zijn, maar sinds gister daalt ie alsof ik gewoon ongi moet worden.

Ik had altijd een heilig geloof in een mooie hoge stabiele temp bij een zwangerschap, dus vind dit wel eng. Heeft iemand ervaring hiermee?

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Babel,

Ik snap je ongerustheid wel nu je temp niet stabiel hoog blijft. Toen ik zwanger was zakte mijn temp op dag 15 dpo ook met 0.2 graden en bleef ook even laag, daarna steeg hij weer. Dus ik dacht (net als jij?) dat ik gewoon ongi ging worden. Ik had nog niet getest dus de ongerustheid die jij nu hebt die had ik niet. Ik vrees dat er niets anders opzit voor je dan afwachten. En iedere dag tempen natuurlijk ;) Hopelijk blijft je kleintje gewoon zitten! Ik duim voor je.

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Heppie, dank je voor je lieve reactie!

Temp is weer terug op 37.1 ;):)

Geen tijd om te testen vanochtend, maar dat doe ik morgen wel weer.

(Ben ook al een paar dagen misselijk, brrr, niet de bedoeling dat dat zo vroeg begint! Hoop dat dat wat anders is. Vorige keer begon het met 6 wk en was het heel erg...)

4. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Yes! you go girl! Dat gaat weer de goeie kant op :)
    Wanneer is je nod?

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    babbel, het is afwachten hoor, wil je niet bang maken zie mijn kaartje?
    Ik teste ook 2x licht positief met dei van babyboomshop nadat gister me tem ineens daalde en vanochtend teste ik vet negatief!! of het waren in mijn geval 2 vals positiefe testen of het is toch fout gegaan??
    maar daar zal ik nooit achter komen , al hoop ik voor jouw dat je testen wel goed zijn, ik zou zeggen test met een ander merk 2kv voor 5 euro heb je meer zekerheid en voor mij vanaf nu ook geen babyboom meer want las t van de week ook maar ja had alles al in huis van hun...

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai meiden,

Mamavan3, wat vervelend zeg, voor jou! 2x vals posi is natuurlijk wel erg raar, maar zo snel ineens nega is toch ook weer raar. Of waren je testen wel heel licht? Dan zou het toch kunnen dat er wel iets was maar dat het is misgegaan...:(

Ik ga morgen inderdaad de kruitvat 2 voor 5 halen :D Ben toch wel erg benieuwd.... en natuurlijk ook benieuwd naar mijn temp weer morgen, geloof dat nu bijna meer dan de streepjes van babyboom.

Ik zag trouwens dat mijn testen nog maar houdbaar zijn tot 3 mei dit jaar :$ Net vorige maand 12 besteld. Wat nu als je netjes 1x per maand test, ze moeten toch minstens een jaar meekunnen nog! Ze sturen me wel netjes nieuwe trouwens, maar stel dat mijn streepjes idd kwamen door overdatum-testen :x grrrr

Heppie: NOD is donderdag...

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Even als reactie op je over-de-datum-testen. Ik had vorige week bij matcare testen besteld en deze waren ook maar tot mei geldig. Nu had ik er gelukkig maar 3, dus die komen wel op voor die tijd :D maar het is idd erg vervelend als je er meerdere hebt gekocht....

8. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Babel. Ik blijf wel even meelezen, ben benieuwd wat de KV test gaat doen.

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Schrok me rot van mijn temp vanochtend: 36.8.

Nog geen kv test gehaald, maar wel met de 2 types babyboomtesten opnieuw streepjes, en goed duidelijk nu ook :$;):). Heb een ander type test van ze erbij gekregen omdat die andere bijna over datum waren, gevoeliger denk ik, en deze moet je ook sneller aflezen. Heb er wel iets meer vertrouwen in...

Ga iets later vandaag pas naar de kv, dus kijk vanavond maar weer Heppie, wil je niet de hele dag in spanning laten zitten ;)

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik had wel heele lichte treejes maar een best duidelijk bijna positieve ovu test, en me ovu test is nu ook helemaal negatief nergens geen 2de streepje meer te bekenen ook schommelt e laatste dagen me temp onwijs, voor mij wordt het op naar de volgende ronde.
    En voor jouw alvast een felichitatie ;)

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier hetzelfde meegemaakt. Vorige week woensdag was mijn nod. Geen ongi te bekennen. Vrijdag getest en negatief. Temp was netjes steeds 36.9 / 37.0. Maandag testte ik licht positief maar vanochtend ging mijn temp ineens omlaag naar 36.7 en een half uur later startte de ongi :( Uiteindelijk is het bij mij dus een vmk geworden :( Ik hoop bij jou meer succes meid!!

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    2 verschillende testen positief klinkt wel erg goed hoor!! Ben benieuwd naar de kv uitslag!!

13. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Dat is niet leuk Wupje!! Dat lijkt mij helemaal een grote teleurstelling! Sterkte!

14. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wupje, wat balen is dat meid!

Morgen dus nod, ik geloof niet dat er iets gaat gebeuren eigenlijk. Voel me zo zwanger: althans, misselijk en sinds vandaag ook al ZOOOOOOOOOOOO moe. Zo moe dat ik niet eens meer met kv getest heb :D. Sorry voor diegene die er speciaal voor komt kijken hier...

Morgenochtend denk ik. Als ik meer weet, ongi of posi kv-test, laat ik het weten hoor.

Liefs, Babel

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jemaakt het wel spannend meid...;) ik duim voor je hoor! je hebt vast een knaltest morgen!!!!

16. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Heb maar niet meer getest, vind het eigenlijk zonde van het geld, ik geloof het wel, nu!

Vandaag is nod, ik wacht gewoon rustig af wat er gebeurt. En zie hieronder :):
    |
    |
    V

17. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Babel gefeliciteerd! Leuk hoor! :):):)

18. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Dank je meid! Vandaag was nod, niets aan de hand :D

Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn. (Voel je al iets??)

Deel Deze Pagina