Hallo, Toen ik voor iets anders bij de ha kwam kwam onze onvervulde kinderwens ter sprake. Hij adviseerde te gaan temperaturen en na 3 cyclussen terug te komen. Ik had al eens eerder getempt maar dit is mijn 'eerste ronde' in opdracht van de ha. Ik temp altijd op exact het zelfde tijdstip s morgens. Mijn basale temp ligt ergens tussen de 36.4 / 36.5. Temp is als volgt: Dag 14: 37.2 (maar was ziek, had later koorts) 15: 36.4 16: 36.6 17: 36.7 18: 36.5 19: 36.7 20: 36.8 21: 36.8 22: 36.9 23: 36.9 24: 36.9 25: 37.0 26: 36.8 27: 36.8 De laatste temp was dus vanmorgen vroeg. Later vanmorgen, rond 08.00 uur, ging ik naar het toilet en had bij het afvegen echt flink wat helder rood bloed, dus heb n tampon in gebracht, deze was later nog helemaal schoon en ook als ik naar binnen ga met een toiletpapiertje is het slijm wat er aan zit (lekker smerig sorry!) helemaal schoon, wit achtig. Ik begrijp er dus helemaal niets meer van! Wat kan dit zijn? Heeft iemand een idee of dit ook wel eens gehad? Ik ben deze cyclus juist heel weinig bezig met zwanger worden, mede doordat ik nu een afspraak heb met mijn man en de huisarts, namelijk dat we over 3 maanden onderzoek gaan doen naar onze onvervulde wens. En nu kan k weer aan niets anders denken...!:x Groetjes!
Je temperatuur kan ook pas dalen als je ongesteld geworden bent. Zolang het bloedverlies niet doorzet, is er nog een kans dat je zwanger bent. Maar het kan in de loop van de dag of morgen ook gaan doorzetten, helaas. Afwachten maar... Succes!
Je temp is nog mooi hoog. Maar deze spotting kan wel een teken van een komende ongi zijn. Als je temp echter nog tot dag 31 hoog blijft en de spotting zet niet door zou ik zeker een test wagen. Veel succes met tempen!
Bedankt voor het meedenken meiden! Ik heb dit alleen nog nooit eerder gehad, als ik al wat verloor voor de menstruatie, dan was het wat bruin verlies en dat hield dan ook aan tot het echt door zette. k Wacht maar af en als ik meer weet laat k het wel weten. (tot nu toe verder niets!).
Mijn menstruatie heeft door gezet helaas, maar mijn temp is tot op vandaag nog steeds hoog: 36.7. Nou ben ik wel laat naar bed gegaan, maar dat ga ik wel vaker, en toen ging mn temp ook niet ineens omhoog. Wanneer zakt je temp dan als je ongesteld wordt? Mijn menstruatie is wel wat minder heftig als anders maar toch de gebruikelijke stukken en brokken en vandaag op dag 3 is het bijna over. En alle ongesteldheids klachtjes zijn ook verdwenen. Ik heb het ook gewoon warm heel de dag dus mijn temp is ook gewoon hoger als normaal. En ben niet verkouden of wat dan ook! Wat denken jullie, kan k n testje wagen of heeft dat absoluut geen zin? Een zwangerschap met zulke bloedingen kan ook nooit goed zijn maar ik begrijp er gewoon niks meer van! Hopelijk hebben jullie nog n tip!
Ik heb geen tips maar ben wel benieuwd hoe het afloopt! Ik ben pas net deze ronde gestart met tempen en weet dus nog niet wanneer een temperatuur echt gaat zakken als je ongi wordt.
Ik zou nog een paar dagen afwachten. Bij mij is mijn ongi op dag 3 ook wat minder heftig en zo goed als voorbij maar begint het dan een dag later toch weer. Het kan best zo zijn dat je temp pas gedurende je ongi zakt. Bij de één zakt de temp voor de ongi bij de ander tijdens. Mocht je temp nu wel hoog blijven hoger dan zou ik ik een test wagen. En als je het niet vertrouwd gewoon naar je huisarts gaan.
Mijn ongi is gewoon minder heftig geweest en het begon ook raar dus en hield ook ineens op terwijl het anders meestal wat 'na-sudderd' tot 5 dagen lang wat bruinverlies nog. Verder blijf ik nu wat lichte steekjes houden, ben moe, sjacherijnig en heb (vr)eetbuien. Mijn temp is nu al 2 dagen 36.5 (daarvoor wel hoger) en ik zat voor mijn ei ook wel lager maar ik denk zelf niet meer dat ik zwanger ben en deze klachtjes gewoon te maken hebben met de teleurstelling. Heb wel al een testje gedaan en ik zag een witte streep verschijnen op de testplaats maar bij googlen zie ik dat dit meestal negatief betekend. Morgenochtend test ik nog eens en als die negatief is is het ook gewoon niet zo en moet ik het van me af zetten en mij richten op de komende eisprong!8) k laat de 'uitslag' nog wel weten!