temperatuur blijft laag

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door furby, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Dames,

Dit is is de eerste keer dat ik een hele cyclus temperatuur..

Nu mijn blijft mijn temperatuur erg laag. Ik heb een cyclus van ongeveer 27 dagen.

Kan ik de hoop op een zwangerschap deze ronde opgeven aangezien mijn temperatuur redelijk constant laag blijft?

Bijgevoegde bestanden:

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Je kunt aan je temperatuurkaartje zien dat je een ovulatie hebt gehad, maar de hoogte van de temp zegt niets over een eventuele zwangerschap. Je zit nog boven je basale lichaamstemperatuur, dus afwachten tot je NOD en dan evt testen... spannend!

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dat verschilt per persoon furby. Je temp is laag, maar wel hoger dan je gewoonlijke gemiddelde. Tijd zal het leren of je zwanger bent. Je temp geeft nu alleen aan dat je eisprong geweest is.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je hebt een duidelijke voor en na de ei temperatuur..
    Je basale temperatuur is gewoon al laag, niks mis mee.
    Eisprong is duidelijk te zien! Dus nu even afwachten!
    Het enige wat ik zie is dat je niet altijd op dezelfde tijd temperstuurt

5. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Temperaturen is nog vrij nieuw voor me. Eerder een halve cyclus gedaan en toen lag mijn temperatuur flink hoger.

Ik probeer in principe altijd om 06.10 te temperaturen maar soms ben ik om 05.30 klaar wakker en dan temperatuur ik dan. Op mijn vrije dagen temperatuur ik om 06.30.

Vanmorgen ook.. om 05.30 wakker en getemperatuurd: 37.0, daarna nog in slaap gevallen en om 06.10: 36.8

Welke temperatuur moet ik dan noteren?

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Het ligt er aan of je alleen even wakker bent geweest of ook uit bed. Ben je uit bed geweest, zou ik de eerste temp nemen, anders de tweede.

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je moet een vaste tijd nemen. Als je al een tijdje wakker bent dan geeft dit een valse hoge temperatuur, want je lichaam warmt op zodra je wakker wordt.

8. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Kaartje ziet er vandaag zo uit.. verwacht mijn nod de 8e of 9. Ben benieuwd of deze daling de menstruatie aankondigd. Kan de temperatuur zo vroeg al dalen?

Bijgevoegde bestanden:

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja je temp kan al een paar dagen vantevoren ene dip geven. Bij sommigen gaat hij nog een keer omhoog. Bij anderen blijft hij laag.
    Bij sommige mensen is de dip pas op de dag dat je ongi wordt, zoals bij mij

Deel Deze Pagina