Dag dames! Enig idee wat ik van dit vreemde kaartje moet denken? Vandaag zit ik al op 25 dpo, ... Van mijn eisprong ben ik tamelijk zeker, aangezien de gyn op dag 12 na een echo gezegd heeft dat het eitje binnen de 7 a 10 dagen zou springen. Alvast bedankt. Mirza
Misschien is hij uit eindelijk toch niet gesprongen en heb op 12/13 DPO je ei gehad. En anders moet je het aan je gyn vragen..
Ik zou het aan je gyn vragen en je kaartje meenemen. Deze cyclus zou ook anovulatoir kunnen zijn - ik vind het eisprong-moment niet erg duidelijk. Misschien is hij toch niet gesprongen?
Bedankt voor de snelle reactie Aquilegia en Ikdus! Misschien is eitje inderdaad helemaal niet gesprongen! Enig idee wanneer ik in dat geval mijn maandstonden kan verwachten? Ik ben het eerlijk gezegd spuugzat Mirza
Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, maar ik heb geen idee wanneer je weer ongesteld gaat worden.
Ik denk dat je je ei op dag 34 hebt gehad (13DPO). Aangezien vanaf daar je temp hoger blijft dan de rest. Vanaf dag 21 (waar het kruis nu staat) gaat je temp soms nog flink omlaag. Als ik gelijk heb dan zou het betekenen dat je nu op 12 DPO zit. Ik denk dat je het beste nog 2 dagen kunt wachten, en dan eventueel nog een test doen (als je nog niet ongi bent natuurlijk). Succes!
Ik hoop dat je gelijk hebt dayenne! Dat zou dan inderdaad betekenen dat ik binnen twee dagen ongesteld word. Ik zou haast zeggen: joepi
ik denk dat je je ei op dinsdag 12 of woensdag 13 feb hebt gehad. als je in mijn album kijkt zie je dat me temp hetzelfde doet voor dat ei.. ineens een daling en dan weer wat erbij. dus wat dayenne zegt idd
Nou zeker spannend! Pff 9 dagen duren lang hoor haha. Maar goed, dat is niks vergeleken met hoe lang jij moet wachten.
@molly: wat lief van je! ennuh - 19dpo: dat wordt testen zeker? SUCCES! @aquilegia: neen - ik ben wat aan het prutsen geweest om te kijken of die dip rond dag 31 eventueel niets met een eisprong te maken kon hebben. (En ik had eerst ipv van een positieve ovulatietest op 04/02 eentje ingevuld op 04/01!) Mirza
Nou Molly - dan hoop ik alleen dat je het niet zo lang hoeft te trekken als ik Maar zeg - pas 19 dpo - ik zou zo zeggen: dat kan nog alle kanten uit. Als ik morgen over, of beter gezegd, op de psychologische drempel van 50 dagen stap, ga ik vrijdag naar de huisarts om de boel eens te laten checken! Mirza
Bij mij zit er een curettage van 19 december 2007 achter, maar dit topic gaat niet over mij. Ik ga duimen dat je gauw zekerheid krijgt! Hou ons op de hoogte he.