Meissie, vind het echt heel naar voor je. Ze hebben vast hele mooie namen. Wie weet bestaat er een hemel en spelen ze met zn viertjes heel gelukkig. Hoop dat je gauw weer kunt lachen. Dikke knuffel!
een stijging van temp. had ik niet na de MK ...die bleef gelijk ..pff meissie ik zou willen dat ik wat voor je kon doen ...tis zo f*cking oneerlijk allemaal ...dikke knuf asjuh
Ik snap het ook niet Asjuh. Ik hoop dinsdag meer te weten. Het zet ook nog niet echt door. Als het dan fout is, dan maar meteen he. Maar ja vorige keer heeft het ook een week geduurd. Wat fijn dat bij jou alles goed is!
Hi Janne, nog zo een met temp : : ik heb momenteel toch iets te hoge temp, voel ik gelijk zelf (de hitte is weg dus daar licht het niet aan) dus ben nu sinds 2 ochtend netjes aan het tempen en is 37.5, is geen koorts maar heb normaal toch lager dus ga volgende week naar HA om hem bij te praten over afgelopen weken (was op vakantie) en zal de bijgehouden temp bespreken. Het is wel zo dat na de geboorte van mijn zoontje ik denk zoiets van driekwart jaar verhoogde temp (38 - 38.5) heb gehad. Door internist alles laten onderzoeken en niks te vinden. Het enige wat ze kon bedenken dat het stress-koorts was. Het lichaam is een raar iets, dus toch maar in de gaten houden. liefs
He Janne, kan het niet zijn dat er nog een gedeelte van je zwangerschap zit ? En dat dat dan hormonen produceert ? En dat daarom je temp hoog blijft/hoger wordt ? Snap je me ? Klinkt wel akelig als ik het zo type maar hoop dat je het snapt. KNUF van mij.
Ja Nemo, misschien wel. Ik weet het anders ook niet. Diana, stress-koorts kan het bij mij niet zijn. Ben er eigenlijk heel lakoniek onder.( vandaag dan) Ik baal er van natuurlijk, maar het zal mijn lot wel zijn. Nu scheelt het wel of ik 9 weken of 4 weken ben.