Sinds enkele weken heeft onze dochter, van 14 maanden, pijn in haar knie. Na een week was deze ook opgezwollen en warm. Na een paar controles in het ziekenhuis met echo's en foto's hebben ze de diagnose jeugdreuma gesteld Nou moeten we over 1,5 naar het Umcg in Groningen naar de kinderreumatoloog voor verdere onderzoeken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat voor soort onderzoeken gaan ze doen?? Ik weet niet zo goed wat ons allemaal te wachten staat en vooral wat onze kleine meid te wachten staat Ze zit nu al aan de diclofinac omdat ze anders teveel pijn heeft en niet meer kan lopen.
Ik snap dat je hier heel erg verdrietig van wordt! Niet leuk om te horen dat je kind een (chronische) aandoening heeft Ik heb er verder geen ervaring mee. Moet je over 1,5 week of 1,5 maand naar het UMCG? Je zou kunnen opbellen naar het secretariaat van de afdeling dat je graag wat meer info wilt over de gebruikelijke procedure van onderzoek en behandeling? Proberen kan altijd Sterkte!
Bedankt voor je reactie! Ze moet over 1,5 werk naar het Umcg. Maar wel een goed idee, ik zal ze van de week even bellen.