Ik ben pas begonnen met tempen en ben een echte newbie. Doe ik het zo goed? Is mijn temp niet te piekerig? En waar vind ik de ovulation chart code voor in m'n onderschrift?
Je temp kan vaak pieken tijdens je ongi. Temp je elke dag voor het opstaan, rectaal, zelfde tijd? Poeh die code... uhmmm .... ik ga ff kijken of k iets kan vinden.
Ah, hoopte al dat jij zou reageren haha..Ja elke dag als ik in bed lig rectaal om stipt 6:10 Thanks het is me gelukt met onderschrift!
Succes Voila! Ik vond het heel fijn om wat meer inzicht te hebben. Ik heb trouwens vaginaal getempt. Gaf ook mooi stabiel beeld mocht je rectaal niet prettig vinden.
Thanks mop! Ja dat getuur naar die testen de hele tijd en geen garantie op een eisprong, vind dit veel fijner! rectaal gaat trouwens wel ok. Leuk is anders natuurlijk haha
Dit is toch veel te erg aan het schommelen mijn temp? Ongesteldheid is ondertussen wel voorbij... Zie onderschrift
Nee hoor valt reuze mee vind ik Zolang je temp maar duidelijk omhoog gaat na ovulatie. Ik heb meestal vóór mijn eisprong een schommeling tussen 36.1-36.5 en erna tussen 36.6-36.9. Dus dat is ook wel piekig, maar wel met 2 hele duidelijke fases.
Oke gelukkig maar! Toch een beetje onzeker of het allemaal wel goed gaat haha.. En spannend of ik uberhaupt wel een ei ga krijgen..
Vandaag lijkt het wel een omgekeerde ovulatie.. Nu geeft ff wel aan dat het meer schommelt dan normaal. Apart.... Heb super lekker geslapen juist..Naja neem mijn temp op de goede manier op.
Oh ik wist niet dat zo'n daling het begin kon zijn van een eventuele ovulatie. Alhoewel ik sowieso wel denk dat ie volgende dagen gewoon weer stijgt omdat dit voor mij een soort onderkoeling is haha🙈 Rogijuli heeft op pagina 1 een link neergezet naar een post over hoe je en FF onderschrift kan maken!
Hmm...ik heb zojuist nog dik negatief getest met een ovulatietest.. Ik verwacht mijn ovulatie eigenlijk ook pas over ongeveer 10 dagen.