Hoi meiden, Even een vraagje weet niet of ik het temperaturen helemaal begrijp. Blond he Maar ik dacht altijd dat als je je eisprong hebt gehad dat je temperatuur dan stijgt. Maar vandaag is ie al weer aan het dalen terwijl ik pas over een week ongi moet worden. Vind mijn temperatuur ook vrij laag als ik de rest van de kaartjes allemaal zie
Kijk maar is onder de zwangerenkaartjes, die hebben eigenlijk ook allemaal een dip! Hoeft dus niets te betekenen, als hij maar boven de lijn blijft en niet te veel gaat zakken.
hoi meiden bedankt voor jullie antwoord. Ik was al weer te snel. hahaha vandaag zat ie weer op 36,6. ik wil het misschien te graag. het kaartje komt alleen niet over een met de ovulatietest die ik gedaan heb.
dat was eigenlijk ook al een beetje raar. normaal heb ik altijd maar 1 dag een dikke streep. Nu had ik die vrijdag en zaterdag Heb de het ingevuld op FF maar het kruisveranderd niet
Als je vrijdag en zaterdag een posi test had klopt het wel hoor. Misschien zondag je ei gehad maar niet eerder. En is dit gewoon een innestelings dipje.