Positieve ovulatie test op maandag 28 sept (cd 19) mijn echte knaller piek had ik op dinsdag de 29e ( cd 20) woensdags was ie weer negatief. Maar vanaf ei wel hogere temperatuur maar wel af en toe kleine temperatuur daling. Maar vanochtend op 7 dpo best wel een daling. Verder nog geen bloed te bekennen, soms wel een krampje en een steekje maar Nog geen bloed te bekennen. Voor een innesteling lijkt het me nog wel vroeg. Of een korte LF? Dat temperaturen maakt me best wel onzeker moet ik zeggen.
Ik ook niet. Bovendien is hij nog ruim boven de basale lijn. Mbt tempen is het beter om te kijken naar het algehele beeld en niet te veel per dag. Je hebt je ei gevonden en nu is het afwachten op rood of positieve test. Dips na de eisprong komen voor en hoeven niks te betekenen.
Nou vandaag 9 dpo.. Omo witte test. Weet het, het is nog vroeg. Maar kan het nog wel? Temperatuur blijft nog wel hoog.
Hier mijn temp kaartje. Vandaag ook weer negatieve test. Temperatuur blijft stijgen. Geen verkoudheid of iets. Had vanochtend beetje kramp en lage rugpijn. Nu nergens last meer van.
Je temp reageert vaak eerder op een verkoudheid dan je klachten krijgt, dus dat kan de stijging verklaren. Ook kan het zijn dat het een nasleep vd innesteling was. Dan zou je morgen licht positief moeten kunnen testen
Nee ik durf niet! Vandaag temperatuur 36,9. Maar had slaapdienst, dus kort nachtje gehad. Dus hopelijk daarom temperatuur daling.
Nope nog niks! Temperatuur is wel iets gezakt naar 36,7. Maar voel nog niks opkomen van ms ofzo. Vorige keren elke keer precies na 14 dagen mijn ms. Maar ei is toch niet later geweest gezien mijn temperatuur en positieve ovulatie test.