Hoi, Weet iemand of je zwanger kunt worden door sperma met de vinger in te brengen? Mijn man kan niet in mij klaarkomen namelijk. Of kun je ook zwanger worden van voorvocht? Graag jullie advies. Ik durf nog niet naae de huisarts voor een zelfkit (spuitje)
Ik zou samen naar de huisarts gaan hoor, misschien kan je man ook meteen onderzocht worden. Is er een bepaalde reden dat hij niet in jou kan klaarkomen? Met sperma op je vinger lijkt me niet dat je zwanger kunt worden..
Ik weet dat het kan, want er wordt soms voor gewaarschuwd dat je daar voorzichtig mee moet zijn als je niet zwanger wilt worden. Maar ik denk dat je er vanuit moet gaan dat de kans wel kleiner is dat het lukt. Het is namelijk wel makkelijker om zwanger te worden als het sperma goed die wordt ingebracht. Het schijnt in ieder geval al een beetje te helpen als de vrouw een orgasme krijgt nadat de man is klaargekomen (of het sperma is ingebracht.) Moet je zo'n kitje echt via de huisarts halen? Heeft de apotheek ze niet gewoon? Zowel de apotheek als de huisarts hebben trouwens geheimhoudingsplicht. En het feit dat ze deze kitjes verkopen, betekent dat er meer mensen zijn die ze gebruiken. Niks om je voor te schamen dus. Desnoods rijd je een keer naar een apotheek buiten je woonplaats. Of bestel het via internet, dat zal tegenwoordig ook wel kunnen.
Ik ben zwanger geraakt ondanks condoom gebruik... Condoom was niet gescheurd... Dus ik denk dat het misschien via een vinger is gebeurd... Maar weet het niet zeker. Je kunt het ook met een spuitje doen, opzuigen en inbrengen, dat doen sommige mensen volgens mij als ze een donor gebruiken, zodat het niet via ziekenhuis moet, naar weet niet hoeveel slagingskans je dan hebt... Succes!
Het kán maar die kans is klein. De kans is groter met inseminatie. Schone urine potjes, sperma opvangen. Een kwartier wachten zodat het gaat vervloeien. Dan met een spuitje (zonder naald) opzuigen en inbrengen. Kan je niet naar een kinderwensspreekuur? Misschien is die stap kleiner? Sommige vk praktijken hebben dit. Spuitje en potjes koop je gewoon bij de apotheek.
Tja best veel mannen hebben het. Vond het in het begin van de relatie gek want vorige vriendjes waren "zo klaar". Ik ga eens kijken of ik een kitje online kan bestellen..... We willen graag een kindje dus nu wordt zn probleempje dus een probleem. Gelukkig lijdt de seks er verder niet onder.
Het kan zeker, maar probeer je over je schaamte/angst heen te zette voor de arts.. Jullie zijn niet de eerste die hierover advies komen vragen
Waarom denk je dat je een 'kit' nodig hebt? Ik zou gewoon bij de apotheek om een spuitje van 10 of 20ml vragen kost 20 cent ofzo Succes!
Linda ben jij zo zwanger geworden? Thnx voor de tip, ik zal bij de apotkeek eens vragen! Ik heb er geen ervaring mee. Heb je tips?
We zijn bezig via zelfinseminatie. Spullen kun je gewoon los bij de apotheek halen. Stuur me maar een berichtje als je meer info wil. Succes!
Ytest, wat wil je meer weten? Meer info heb ik niet, condoom moet poreus zijn geweest ofzo... Geen idee, maar het bewijs zit in mijn buik nu... Ik was ook geschokt, maar had daarvoor al twee ma's gehad en wilde dus wel graag een kind, maar dacht nog paar maanden te wachten...
Je kunt ook een softcup gebruiken. Dat wordt ook wel eens gebruikt bij inseminatie. De softcup krijg je overigens bij de da drogist of bol. Veel succes.
Nee ik ben niet zo zwanger geworden ik ben apothekersassistente en heb wel eens koppels in de apotheek gehad die een spuitje daarvoor wilde hebben, ook zich niet schaamde om dat zo te vertellen. Of lesbische stellen die via een donor zelf zo zwanger wilde worden. Zonder alle hormonen toestanden en ziekenhuisbezoekjes
idd, die fingerfood spuitjes voor babymelk zijn heel handig, het tipje daarvan is ook felxibel geloof ik als ik me goed herinner. Misschien een wat brutale vraag, maar waarom moet het via een spuitje/kunstmatig inbrengen bij jullie?
kwartiertje laten staan dat het iets vloeibaarder wordt en dan inbrengen en zelf even blijven liggen. Tenminste dat is wat ik er van af weet.