Temperatuur iets gezakt

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bubblez, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hello ladies,

Sinds 2 cyclussen doe ik aan temperaturen. Al snap ik er nog niet heel veel van maar k heb een vraag.
    23 december was mn eisprong, en vanaf toen ging mn temp omhoog tot de 26e, toen een dip 2 dagen en toen kroop hij weer goed omhoog. Nu was hij vanmorgen (11dpo) ineens 0,2 lager.. Kan het nog goed komen of kan ik me alvast voorbereiden om mn ongesteldheid?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi, meis, er zijn verschillende redenen waardoor je temp iets naar beneden kan zijn gegaan (slecht geslapen is er bijv 1 van, of een uur later of vroeger tempen). Uiteraard kan het een voorbode zijn, maar ik denk dat je beter even kunt kijken wat de temperatuur morgenochtend doet. Kan best zijn dat ie weer iets hoger is, ik hoop het voor jullie!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi lieve mamabri!! Hoe is het met jou?

Dat was idd ook een stille hoop.. Hij was net wel ineens heel hoog coor overdag maarja. Dat zegt helaas niks. Morgen maar even kijken, ik test wel altijd rond hetzelfde tijdstip. Tussen 6 en half 7. Als hij morgen weer omhoog is dan ga ik morgen toch testen.. dinsdag. Is mn nod.. en dan zit ik op 14 dpo. . Moet kunnen dacht ik..

Hoe is het met jou meis?

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh, spannend, hoe was je temp vanmorgen dan? Weer wat omhoog hoop ik?

Hier gaat het wel redelijk eigenlijk, beetje een raar jaar gehad, maar we gaan vol goede moed naar 2015!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Temperatuur was weer verder gezakt.. Naar 36.6.. :(
    Morgen maar weer kijken, morgen laatste dag van mn cyclus..

Maar, mn misselijkheid is weg en de pijn in mn borsten neemt af. Dus ik hem mn ongesteldheid kit maar weer op de plank gelegd. Morgen toch echt de dokter bellen voor een doorverwijzing..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

bah, balen! hier een positieve test gehad gisteren (2 trouwens) vanmorgen weer heel licht en bloeding is alsnog doorgezet :(

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nogmaals. Dik balen:(

Hier nog niks.. mn temperatuur was 36.6 om 6 uur. Om 5 uur was hij 36.9.. maar die reken ik dus niet..

Ben nog kots misselijk. Nog zere borsten en niet ongesteld..
    wel een druppel roze net..
    Dus thuis even kijken of het doorgaat en anders ga ik toch testen.. vandaag iets van 12 of 13 dpo ofzo..

Deel Deze Pagina