Hoi dames, Bij hoevee dpo zou normaal gezien je temperatuur weer zakken ? Of gebeurt dit pas na je ongesteldheid?
Bij mij op de dag voor de ongi al van 36.9 naar 36.8/36.7 en op de dag vd ongi naar 36.4 (basaal). Maar er zijn ook vrouwen bij wie hij pas de dagen na start ongi naar beneden gaat.
En als je zwanger bent gaat hij dan zelfs hoger dan de temperatuur die je hebt na je eisprong? Mijn basale temp was heel de tijd 36.7/36.8, na eisprong op 37.1/37.2 en de afgelopen 2 dagen ineens 37.4 .. ik heb natuurlijk wel al licht streepje geconstateerd ..
En als ik ineens weer op 37.3 zit? Gister 37,5 (ben wel vannacht eruit geweest) .. moet ik me dan zorgen maken? Test met ring vanochtend andere vrijdagmiddag .. en die vd 3 onder elkaar van donderdag vrijdag en zondag (onderste).. die bovenste testen zijn wel al verder opgedroogd natuurlijk ..
Je testen zien er goed uit hoor meid! Is 37.3 nog boven je basaal want dan zou ik me niet te druk maken? Hier basaal van 36.4/5. Na testen steeg temperatuur naar 37.0 en zakte daarna weer naar 36.8. En zie mn banner .
Ja snap ik hoor. Had ik ook. Het is ook gewoon super spannend allemaal. Is het je eerste zwangerschap?
Nee mijn tweede, alleen heb altijd onregelmatige cylcus gehad .. dus ik dacht ik ga temperaturen.. en toen gelijk mijn eisprong gevonden en nu dus raak .. bij de eerste ook geen moeite met zwanger worden maar dacht dag weet ik in ieder geval wanneer ik ongie moet worden.. ik kan me herinneren dat bij mijn eerste ook echt heel onzeker was tot de eerste termijn echo.. denk dat er niets anders opzit.. jij bent bijna aan het einde?
Temp en testen zien er goed uit hoor, alhoewel ik de oploop tussen donderdag en vandaag wel minimaal vind. Hoeveel dpo zit je nu?
morgen als het goed is 14 .. dit zijn testen die ik overigens gratis kreeg bij 2 besure.. ze zijn niet extra gevoelig.. dit is verschil action test dinsdag avond 8dpo en gister 12dpo .. clearblue gaf 1-2 aan