testen van.........

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liebrando, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

zwanger en kids zijn die goed en betrouwbaar? en zo ja welke kan je dan het beste hebben? ik heb normaal die van de kv voor 5euro maar daar heb ik het nu wel mee bekeken naar me rare testen van van de week. Ben dus op zoek naar andere, lees dat vele de testen van zwanger en kids wel gebruiken dus ben benieuwd naar de ervaringen!

2. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de ovulatietesten heb ik goede ervaring. De zwangerschapstesten zijn bij mij nog niet positief geweest, maar ze blijven dan ook heel wit, dus de uitslag is dan wel duidelijk.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mag ik heel eerlijk zijn?
    Ik denk dat jij gewoon te vroeg getest hebt en dat het niet zozeer aan de testen ligt.
    Ik weet wel dat je vrijdag vaag wat zag en zondag niet meer.. Maar stel je voor dat de zw heel pril is, dan schommelt de concentratie hcg enorm in je urine.. Je hebt misschien vrijdag net genoeg gehad om een reactie te hebben.
    Ik zou gewoon even wachten en als je zwanger bent dan knalt woensdag het streepje bij de kv er ook wel af!
    (en ik weet dat wachten moeilijk is hoor.. dat heb ik zelf ook)

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik test ook verder niet meer. Vond het alleen zo vreemd dat mijn test eerst toch een streepje gaf en nu ineens niet meer. Wist niet dat het ook zo kon schommelen omdat ik normaal wel altijd streepjes blijf zien tot me NOD. Maar goed ik zie van de week wel weer. ik heb op dit moment giga kramp/steken ter hoogte van me darmen! Wat dat nou weer is?

whaha ja zeker moeilijk wachten!

Deel Deze Pagina