Dames. Op cd 16 naar de gyn geweest. Eitje was toen 19 mm. Ze zei dat die dezelfde dag of de dag erna zou springen. Dus gisteren. Op cd 16 had ik savonds een piek op ovutest.. Maar nu is mijn temp nog laag cd 18.. ik snap het niet. Is dat ding doorgegroeid ofzo.. of kan je temp ineens een paar dagen na je ei omhoog gaan? Ik word hier zo onzeker van
Een posi ovu op cd 16 is dag 18 uiterlijk je eisprong en dag 19 uiterlijk je verhoging. Dus vandaag springt je ei en dan zal morgen je temp gaan stijgen Ps... stomme gyn hoor een eitje springt gemiddeld bij 20 mm maar bij sommige vrouwen pas bij 23 mm (of een hogere of lagere waarde). Bij jou groeit hij dus ook wat langer door dan de gemiddelde 20 mm
Dankje. Word hier toch zo onzeker van bah.. stomme eieren hahaha. Oké dus dan is het niet abnormaal dat die wat groter is.
@RoGiJuLi mijn temperatuur blijft heel stabiel 36,9 graden. Hoort dat niet hoger te zijn na een ei sprong of is dat ook per vrouw verschillend? Normaal is die 36,6 graden. Moet trouwens woensdag prikken op progesteron dus dan zal ik het in het gesprek met de gyn ook wel horen maar vroeg het me af.. Heb nu namelijk ook niet zoveel buikpijn wat ik anders altijd wel heb na de eisprong.