Vandaag 2 dagen overtijd,maar durf nog niet te tetsten. Ik heb we al vanaf vrij ongi krampen en pijnlijke borsten,maar dat heb ik al een tijdje.Ik weet ook niet of ik beter met ochtend urine moet testen.Ik wacht denk ik maar tot morgen of dinsdag af. gr linda
ik prijs je voor je geduld! maar ik snap je punt wel, zolang je nog geen negatieve test in handen hebt kan het positief zijn. alleen ik zou allang en breed hebben getest. zolang de er nog niet zijn is alles mogelijk! succes met wachten en ik duim voor je.
Je kunt testen maar je kunt idd ook wachten... ik weet niet wat ik zou doen... met een test heb je wel zekerheid. Ikzelf zou testen met ochtenurine aangezien die het sochtens veel geconcentreerder is... Nou succes! liefs jollie
Ja vind het ook heeeeeel moeilijk om niet te doen,maar ik probeer het af te wachten.Maar moet je nu echt testen met ochten urine of maakt dat niet uit?
a daar was mn antwoord al.maar als je nou snachts om 4 uur moet plassen moet je dan al testen of kan dat dan ook om half 9 ofzo?
Hoi Jinx! Ben je allang gestopt en heb je een regelmatige cyclus? Als je nog onregelmatig bent zou ik nog even wachten hoor, scheelt je mogelijk weer een teleurstelling. En zeker als je nog rond je NOD zit kun je het beste met ochtendurine testen omdat dat veel geconcentreerder is. Maar als je langer overtijd bent kun je ook best overdag testen hoor! Groetjes Jelske
Ben nog niet zo lang gestopt,vanaf begin nov.wel al gelijk een cyclus van 28 dagen alleen nu niet,dus ik ga er van uit dat ik toch nog wel ongi word
Als het lukt zou ik proberen te wachten meid.... als het lukt tenminste.... want ik weet ook hoe moeilijk het is!
Als je zekerheid wilt, zou ik een test doen....mocht het niet zo zijn, is het altijd een teleurstelling. Of je nu een negatieve test krijgt of je wordt b.v. morgen ongesteld....Vind het wel heel knap van je dat je kunt wachten.... Succes, ik hoop dat je snel goed nieuwd hebt!