hoi meiden, ik zit even met het volgende. de laatste cyclussen heb ik niet zoveel cervixslijm meer, niet genoeg om er een touw aan vast te knopen. ik hou wel mijn temp bij en elke keer als mijn temp gestegen is, pas daarna krijg ik cervixslijm. en zelfs dan is er geen touw aan vast te knopen (lees: geen rekbaar slijm uit te halen). hoe zit dat nu? want de ene zegt dat je op je servixslijm moet letten, de ander zweert bij temperaturen. liefs, Ingrid
Toen ik net met de pil gestopt was kon altijd heel duidelijk aan het slijm zien dat ik m´n eisprong had. Op een gegeven moment werd dat veel minder. Ik heb ook getemperatuurd en kon daar wel goed mn ei mee vinden ondanks dat ik het toen niet echt meer aan het slijm kon merken. Ik denk dat je met tempen het duidelijkste beeld krijgt van je eisprong.
soms kan ik heel duidelijk aan mijn slijm zien wanneer ik mijn eisprong ga krijgen en soms helemaal niet. Hierdoor het ik afgelopen maand ook 'mijn ei gemist' (was er van overtuigd dat ik het wel zou merken). Tempen is denk ik veel betrouwbaarder.