Wij zijn anderhalf jaar geleden begonnen. Ik was na 5 maanden zwanger maar dat werd een BBZ. Redelijk dramatisch allemaal. Na een aantal weken zwangerschap veel pijn en bloed. Bleek het bevruchtte eitje in mijn eileider te zitten. Operatief alles weg gehaald. Fysiek echt 5 weken last van gehad. En drie littekens extra op mijn buik. Mentaal echt veel langer. Dit is nu alweer een jaar geleden en sindsdien, niets meer. Geen schijn van zwangerschap. Mijn cyclus is ook erg onregelmatig. Dan om de drie weken dan om de vijf. Ben al bij de gyn geweest. Die zei, niets aan de hand afwachten. De huisarts zei iets soortgelijks. Maar vind het wel ongelooflijk moeilijk allemaal. Die bbz (wat eigenlijk ook gewoon een miskraam is) heeft veel verdriet gebracht. Zo ongelooflijk lang hopen en hopen en dan zo blij en dan in korte tijd alles weer weg. Het is vooral de emotionele schommeling van heeeeeel blij naar heeeel verdrietig wat het moeilijk maakt.
Hier een jaar geleden begonnen en 2 miskramen achter de rug. De eerste met 6.3 weken en de 2e met 4.2 weken.
Wij zijn ook sept 2008 begonnen, dus nu een jaar verder en ook helaas inmiddels 2 miskramen verder. Het lukt dus wel alleen gaat het steeds mis. Erg frustrerend..
Ik ben in december 2007 gestopt met de pil. In mei 2009 voor het eerst zwanger, helaas liep deze af in een mk (met 5 weken). 2 maanden later ben ik nu weer zwanger. Gewoon duimen en hopen en bidden dat alles goed loopt.