Hoi, Wie kan mij helpen. Ik vul netjes een temperatuur kaart in. Dit is de tweede maand. Nu jeb ik het al iedere keer dat rond dag 11/12 mijn temperatuur bijna 0,5 graad stijgt, en de volgende dag heel erg daald. Is dit mijn eisprong. Ik dacht dat de temperatuur hoog bleef? cindy
Hai, Ik hield het in het begin ook op papier bij en dacht dat ik daaruit mijn eisprong kon aflezen. Niet dus..........! Nu hou ik het bij op temperatuurkaartjes op www.fertilityfriend.com en dat is echt veel makkelijker en duidelijker. Je moet er even doorheen worstelen want het is in het engels maar als je het eenmaal doorhebt is het fijn. Je vult elke dag je temperatuur in en alles wat daarnaast van belang is en dan rekent die site vanzelf uit wanneer je eisprong is. was voor mij een echte openbaring en hou het nu dus niet meer op papier bij. Veel liefs Nataly
hoi! Volgens mij heb je op dag 13 je eisprong gehad, ook op het 1e kaartje.Anders is je luteale fase(fase na ei) wel erg kort geweest. Maar ik kan me vergissen hoor!
Ik doe ook de ovulatie testers. De afgelopen 2 dagen heb ik een licht streepje. Daarvoor niets. Bij kaartje 1 geeft hij aan er een late eisprong is geweest. Maar of dat zo betrouwbaar is. Ik weet even niet wat je bedoel met kruisje? Alles staat ingevult. cindy