Hey allemaal, ik vond dat ik deze maand tot nu toe een hele mooie grafiek had ben benieuwd wat jullie er van vinden! Zou op zes dpo een innestelingsdip kunnen zijn geweest? Ik stop wel vanaf vandaag met tempen deze maand, omdat ik rond mijn mnestruatie meer rust moet hebbe. Maar ik heb mijn nod op ong. Acht april. Bedankt alvst!
mooi kaartje, het kan, maar kleine schommelingen is meestal niet ongewoon. iig goed duidelijk kaartje zeg, eisprong is iig geweest!
Bedankt! ja ik heb er weer lang op moeten wachten helaas. mijn cyclus is echt lang de laatste twee keer maarja beter een laat ei dan geen ei
Zeker mooi verloop lijkt me. Ik heb twee keer zo'n lichte daling gehad op dag vijf, bij de eerste en bij de tweede. Daarna werd mijn temp nog iets hoger (een tiende) dan voor de dip. Oh ja, en bij mijn eerste had ik die ronde ook 'pas' een ei op dag 18; dat wachten duurt dan lang he? Maar inderdaad heel fijn als je je ei dan eenmaal zo mooi hebt gevonden in de grafiek!
oh en bij deze zwangerschap had ik een flinke dip op dag zes, en daarna ging mijn temp per dag iets omhoog en ook weer omlaag, waardoor ik dacht dat het niets ging worden, maar gelukkig kan dat dus blijkbaar ook...
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar een kaartje tussen eisprong en nod zegt niet zoveel Een temperatuur kaartje geeft bevestiging van eisprong en als hij hoog blijft NA nod kan het inderdaad zijn dat je zwanger bent. Ik zelf heb de prachtigste kaartjes gehad. Innesteling dip, drie fasig, ook alle andere varianten heb ik wel gehad. Het enige wat ik niet ben is zwanger. Dus helaas zegt het niet zoveel. Sorry
Bedankt voor alle meningen, leuk om te lezen dat sommigen ook heel positief zijn!! en mamalap ik snap wat je bedoelt hoor, niks is natuurlijk een garantie!!
Eens met mamalap. Je kunt een mooie eisprong aflezen en verder is het afwachten. Er wordt veel te veel waarde gehecht aan een innestelingsdip en trifasisch patroon is mijn mening. Succes met wachten! Spannende tijd altijd weer...
Ik heb even gegoogled, maar ik kan er niet echt achter komen wat een trifasisch oatroon is....kan je het uitleggen?
Voor eisprong laag, na eisprong hoger, na innestelingsdip nog hoger. Elke keer de temp een paar dagen op een hoger gelijkmatig niveau.
Dankjewel voor de uitleg! Temp was vanochtend toch lager weer helaas 36,60. Heb ook wel slecht geslapen en een hele nare nachtmerrie gehad (werd overstuur wakker), maar ik had beter niet kunnen tempen want word er dus gewoon onzeker van terwijl het niet perse iets hoeft te betekenen nu...
Nee joh, inderdaad, zegt niks. Je kunt echt niet alleen zwanger worden met zo'n 3-fasekaartje hoor. Rot dat je een nachtmerrie had Heb je nog een beetje afleiding de komende Paasdagen? Misschien even lekker! Sterkte met wachten
Ja gelukkig wel, het wachten lijkt wel elke maand moeilijker te worden. Ik had best wel wat symptomen die voor mij anders dan anders waren, en dat maakt het des te spannender! Fijne paasdagen iig