Ik snap er niks meer van?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miran10, Dec 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miran10

Miran10 Lid

Sep 1, 2015
    33
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn een half jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb een regelmatige cyclus en ben telkens op dezelfde dag weer ongesteld.

Ik had afgelopen zondag 13-12 ongesteld moeten worden maar was het Donderdag 10-12 al (3 dagen eerder) Alleen vrijdag in urine donkerrood bloed en bij afvegen met wat stolseltjes derest van de dagen bruin en weinig. Wel ongesteldheidsbuikpijn gehad. Ik had mijn eisprong 28 November.
    Nu was zondag 13-12 mijn laatste ongesteldheidsdag. Maandag niks meer gehad en dinsdag bruinveries bij afvegen. Woensdagmorgen wou ik gaan douchen en liep dr licht rozeverlies uit mijn vagina?! En nog 2x bij het afvegen alleen lichtroze verlies. Vandaag bij afvegen weer bruinverlies. Nu blijf ik een drukkend gevoel bij mijn schaambot/onderbuik houden, een vervelend gevoel. En wat steken af en toe in mijn lies. Dit heb in normaal nooit na mijn ongesteldheid. Ik heb overal pukkeltjes en gisteren een ontzettend opgeblazen gevoel en weinig eetlust. Ik heb morgen afspraak bij huisarts gemaakt.

Maar mijn vraag is of iemand dit ook herkent???
    Na de menstruatie (inmiddels 4 dagen erna) bruinveries en een dag rozeverlies. Ik heb een test gedaan deze was negatief was van sensitest.

2. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid, ik denk even mee met je.
    als het echt weinig bloed was, kan het eventueel een innestelingsbloeding geweest zijn. Ik had dat toen ik nog zwanger was 2 dagen achter elkaar, een beetje rozig bloedverlies en een keer donkerrood. Daarna stopte het wel. Die steken had ik ook. Een negatieve zwangerschapstest is dan natuurlijk een domper :s. Dat het bloeden 4 dagen blijft aanhouden bij jou met stolsels dan zou ik eerder denken aan een vroege miskraam maar dan zou het volgens mij ook wel meer bloed moeten zijn want ik heb heel veel stolsels, liters bloed, een placenta en een vruchtje verloren met mijn miskraam, dit was echter wel op 8 weken.
    Het beste dat je kan doen is inderdaad even langs de huisarts gaan. Die zal jou waarschijnlijk bloed gaan laten prikken en dan zal hij je wel meer kunnen vertellen. Alvast veel sterkte! Liefs

3. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het kan evengoed ook zijn dat je gewoon je maandstonden hebt gehad en dat die extra pijn van een blaasontsteking komt. Ik heb vorige week een blaasontsteking gehad en toen had ik ook een vervelend drukkend gevoel in men onderbuik.
    Succes bij de dokter! Laat je nog even weten hoe het is geweest?

4. Miran10

Miran10 Lid

Sep 1, 2015
    33
    0
    0
    Ik zal het laten weten! Moet zeggen heb heel veel blaasonstekingen in mijn leven gehad en dat voelde wel anders maargoed wie weet t kan altijd inderdaad! We wachten maar af.... ☺️

5. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al blaasontstekingen gehad en toen was dat altijd gepaard met brandend gevoel bij het plassen maar deze keer ook niet. Die symptomen kunnen verschillen per ontsteking. Ik denk dat buikgriep ook niet uitgesloten is. Weet je al wat het was?
    liefs

6. Miran10

Miran10 Lid

Sep 1, 2015
    33
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes!

Ben na de guisarts geweest had iemand in opleiding ook nooit weer voor mij!
    Ze snapte er niks van en zei dat ik gewoon maar moest aanzien. Volgende week maar weer een test doen.

Ik heb nog steeds bruinverlies wel weinig zit telkens wat in inlegkruisje. Vandaag gaat wel goed met buikpijn.
    Als t maandag niet over is maak ik weer afspraak en dan bij mijn eigen.

Las ook al dat t ook van een cyste kan komen als je zolang bruinverlies hebt.. Is inmiddels met menstruatie erbij al 10 dagen....

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Denk dat je de standaard reactie van iedere huisarts hebt gehad. Je cyclus kan zomaar ineens een keer anders zijn zonder dat er iets aan de hand is. Even aankijken en om de paar dagen een test doen. Grote kans dat t volgende maand allemaal weer normaal is.

Share This Page