Deze ronde eerste keer enruik gemaakt van Gonal F en Ovitrelle. Ik houd ook deze ronde mijn temp bij omdat het voelt dat ik dan toch nog een beetje grip heb.. echter is mijn normale temp na eisprong 37,0 graden alleen nu blijft hij hangen op de 36,8 en afgelopen dagen (8/9dpo) 36,6. Gisteren voor de zekerheid bloed laten prikken op progesteron omdat ik het idee had geen goede eisprong te hebben gehad. Echter heb ik op 8dpo een waarde van 36 wat dus wel wijst op een goede eisprong.. Andere rondes had ik bij een enkele eisprong tussen de 22 en 26 en dubbel 67. Waarom is mijn temp dan zo laag? Of heeft dit echt te maken met de Ovitrelle?
Hier onder 2 rondes Clomid zonder Ovitrelle (aug en sept 2017) en 1 ronde Gonal F met Ovitrelle (okt 2017). FF zegt dus wel eisprong, bloed ook maar temp is relatief laag. Vanochtend wel weer 36,8 dus hopelijk goed teken. Heb geen testjes meer in huis maar heb wel getest op 8/9/10dpo en die hadden allemaal een tuurstreepje maar dat komt door de Ovitrelle. Wacht tot woensdag met testen..
Je basaal is deze ronde 36.3. Een eisprong heb je idd gehad maar je temp is niet echt hoog idd. Ik duim dat hij toch nog iets gaat stijgen met een mooie posi test als gevolg