Als het dan toch moet tegenzitten kan een lege thermometer er ook nog wel bij..... Vanmorgen kwam ik erachter dat mijn thermometer leeg was, dus maar snel mijn reserve gepakt al geeft die altijd een iets lagere temperatuur aan. Dus vanmorgen 36. 9 op de thermometer Gisteren was het nog 37,1 morgen moet ik in principe mijn periode krijgen, en ik denken dat ik daar wel vanuit kan gaan mijn gemiddelde cyclus is 29 dagen. al vind ik het wel vreemd dat ik nog geen tekensvan mijn ongesteldheid kan bespeuren,alleen maar een zeurend gevoel in mijn rechter lies maar ik kan me nnatuurlijk ook ongemerkt hebben verrekt of zoiets. ...... Morgenochtend maar even afwachten
Vanmorgen 37,0 op de thermometer, Nog geen drupje bloed gezien , alleen maar een soort yoghurtachtig slijm..... geen idee wat ik hier nu weer van moet maken. normaal zie ik een paar dagen van te voren al enig bruinverlies
Ik neem aan dat het de bedoeling is zwanger te worden. Misschien is het wel raak. Je zit vandaag op 12 dpo? Over 2 dagen testen!
Dat klopt mamalap dat is inderdaad de bedoeling maar aangezien jullie zeiden dat 3 februari de meest waarschijnlijke eisprong zou zijn. heb ik mezelf erop ingesteld dat ik vandaag dan wel de eerste druppels zou moeten gaan zien
Klopt mamalap, maar omdat jullie zeiden dat 3 februari de meest waarschijnlijke eisprong zou zijn. Heb ik mezelf er maar op ingesteld dat ik vandaag dan wel de eerste druppels zou moeten gaan zien.