Dit is mijn eerste ronde met clomid. Ik heb van CD 3 tot en met 7 Clomid 50mg. geslikt. Mijn temperatuur is hoger dan hij normaal zou zijn voor mijn eisprong en op mijn ovulatietesten verschijnen al lichte streepjes wat ik normaal niet zou hebben rond deze periode. Nu heb ik vandaag een temperatuur dip maar ik vraag mij af of dat kan komen omdat ik nu een paar dagen na de laatste pil zit? Iemand ervaring met een andere temperatuur tijdens een clomid ronde? En zijn ovulatietesten gewoon betrouwbaar nu? Ik zit nu op CD 11 en voel trouwens ook soms wat krampjes (bij mijn eierstok links?) sinds 3 dagen. Dit heb ik ook nog nooit eerder gevoeld.
Ik heb dat ook gehad. Toen ik stopte met de pillen ging m’n temperatuur weer naar mijn normale temp voor ei. Mede hierdoor heb ik deze ronde niet meer getempt en dat scheelt een hoop ‘wat als’ En ‘wat is dit nou’ gedachten!
De clomid houdt idd je temp wat hoger tijdens het innemen . Hij is nu weer gezakt naar jouw gemiddeld basaal dus dat is mooi . Hopelijk kan je snel een eisprong ontdekken