Hallo dames, ik zit met een probleem en loop er al weken mee rond! ik werd niet ongesteld in me stopweek! ( ik ben gelijk gestopt met de pil omdat ik ongesteld wou worden) 2 weken later werd ik ineens misselijk en raar op de maag en er schoot gelijk bij me binnen dat ik zwanger kon wezen! omdat ik niet ongesteld was geworden! nog 2 dagen gewacht met testen en toen begon ik te bloeden! een hele opluchting! Maar ik voelde me nog steeds misselijk en raar op me maag... Het viel me op dat ik Heel weinig heb gebloed, Licht roze en 2 dagen rood bloed maar er was heel weinig te zien, kortom maar 2 dagen ongesteld geweest! had ook last van me borsten en later alleen van me tepels! ik vertrouwde het niet en heb getest,, Negatief!! ( weer opluchting) Maar ik voelde me nog steeds niet goed en het spookte wel door me hoofd. Paar dagen later kwam ik er achter dat er wit spul uit me tepels komt!! ik schrok me dood! en ik heb gelijk weer getest! weer Negatief! De volgende dag had ik licht roze bloed bij het afvegen! ook zo vreemd! hier had ik voorheen nooit last van... maar de testen blijven negatief! dus daar hou ik me maar aan vast! het viel me op dat ik een bolling bij me buik kreeg ( ik ben heel dun maat 34) heb er foto's van gemaakt en bewaart! ben ondertussen al naar de dokter geweest maar die kon mij vertellen vanuit zijn stoel dat ik NIET zwanger kan zijn! de klachten worden minder, niet meer misselijk en geen wit vloed meer! maar ik heb een enorme buik! hij groeit met de weken en ik lijk echt zwanger als je naar me buik kijkt! heb de foto's vergeleken met 4 weken terug en een foto van me buik van gisteren en er zit enorm veel verschil in! heb nu ongeveer al 8 tot 10 testen gedaan ALLEMAAL Negatief! iemand hier ervaring mee?? ik weet niet meer wat ik moet doen
Ben je helemaal met de pil gestopt nu? of ben je daarna weer begonnen? Want als je met de pil stopt kan je symtomen krijgen die op een zwangerschap lijken.
Nee slik helemaal niet meer! ik ben wel vaker gestopt met de pil en gewisseld met een andere pil, en toen had ik dit ook allemaal niet! ( het lichaam verandert natuurlijk maar toch) ik heb de pil ook niet goed geslikt zoals het hoorde zeg maar maar kan een bolle buik ook van ontpillen komen?
Heb je je laten prikken op HCG Bolle buik kan vanalles zijn je darmen/schijnzwanger of het door ontpillen komt weet ik niet Kan ook stress wezen
nee heb nog niet geprikt! ik bel morgen weer naar de dokter en zeg dat ik wil bloedprikken..( volgens hem was dat niet nodig want zwanger kan niet!) ik zit al weken te kyken op internet wat het kan wezen! schijnzwanger is toch dat je graag zwanger wilt zijn? ik heb geen vriend en wil helemaal niet zwanger zijn! en last van me darmen heb ik zeker! maar ik ga wel iedere dag naar de wc...geen opstoppingen. het lijkt mij ook niet dat ik zwanger kan zijn , maar sinds die buik,,, weet ik het gewoon niet meer
Ik zou je klachten toch weer bespreken met je huisarts en dan eens naar andere dingen laten kijken als een zw. schap. Soa testje laten doen, blaasontsteking laten nakijken? Succes!
de huisarts heeft juist naar andere dingen gekeken en begon niet over een zwangerschap, ik ben er zelf over begonnen , ik heb gevraagd of hij dat zeker kon weten dat ik niet zwanger ben , hij wist dat zeker! ik heb bloed geprikt op een aantal dingen weet niet precies meer wat maar geen hcg. me dokter is nu op vakantie dus heb straks een invaller, misschien dat die verder gaat kijken.
Volgens mij ben je gewoon ongesteld geweest en zit je lichaam nu weer in de volgende cyclus. Negatieve testen zijn heel betrouwbaar. Wanneer zou je ongeveer weer ongesteld moeten worden?
Het lijkt me erop dat je helemaal niet zwanger kan zijn... daarvoor moet je immers met 2 zijn en aangezien je zegt dat je geen vriend hebt, lijkt me dit vrij onmogelijk ..
de gedachtte die ze zelf heeft dat ze twijfelt lijkt me juist dat ook al heeft ze geen vriend toch sex heeft gehad daar hoef je geen vaste vriend voor te hebben lijkt me ... maar dat was mijn gedachtte ook haha
Succes meid. Beniruwd wat de huisarts zegt. Maar schijnzwangerschap kan iederee krijgen. Niet alleen als je een kinderwens heb. Ik ken iemand die nooit kinderen wilde en die werd ook schijnzwanger. Ik kan je zeggen dat is echt heeel heftig. Nu afwachten wat de huisarts zegt. En laat je niet afschepen met je bent niet zwanger. Laat jezelf lekker onderzoeken. Als jij denkt dat er iets niet goed is gaat hij maar zoeken wat.
Met de pil en condoom (ga ik even vanuit als het een "tussendoortje" is geweest ) is de kans op zwangerschap natuurlijk superklein. Vooral in combinatie met negatieve testen. Hoe lang zou je zwanger zijn mocht dit toch het geval zijn?
Ik denk dat je aan het afkikken bent van de pil. Vooral omdat het begon, 2 weken na het stoppen van de pil. Waarschijnlijk had je toen pas je eerste eisprong, maar kan makkelijk ook later geweest zijn.
Aangezien ze bang is om zwanger te zijn, zal ze toch wel seks gehad hebben dimpel. Maar... waarom heb je geen pil als je echt niet zwanger wilt worden? Een ongelukje is sneller gebeurd dan je denkt (gescheurd condoom e.d.).